Iresx

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

nummebehoud

Ik ben pas naar de Vodafone winkel gegaan om over te stappen van prepaid naar een abonnement. Ik werd fantastisch geholpen en het was snel geregeld.
Toen de volgende dag werd ik gebeld en werd er gezegd dat ik naar een Vodafone winkel moest omdat de aanvraag geannuleerd was. Daar werd ik weer goed geholpen en was opnieuw zo geregeld. Nu wil ik graag nummerbehoud en dan krijg je een code die de medewerker bij de winkel invoert, dat is gelukt en hij zei dat het allemaal goed zou komen.
Nu kreeg ik gister een smsje dat ik mijn nummerbehoud code nog niet had ingevoerd terwijl ik die wel aan de medewerker had gegeven, moet ik me nu druk maken, of hoe kan ik dit oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Iresx
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sharon wrote:
Heb je nog contact opgenomen met onze klantenservice Iresx ?


Ja, een werknemer heeft me geholpen en zag inderdaad dat de code van het nummerbehoud nog niet was doorgegeven, en zij heeft het vervolgens opnieuw gedaan en zei dat hij deze keer wel goed was doorgegeven.
Nu is het wachten op het sms'je dat ik de nieuwe simkaart erin kan doen, maar dat duurt ondertussen ook al 6+ dagen vanaf het laatste contact met Vodafone, dus ik ben bang dat het toch weer ergens niet goed is gegaan.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Iresx
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Daarvoor moet je toch voor bij de klantenservice van Vodafone zijn. Die zou je kunnen bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen je wel helpen!

Eventueel terug naar de winkel, als het niet te ver is. Maar
bellen of chatten kan ook gewoon.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je nog contact opgenomen met onze klantenservice Iresx ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen reactie komen, dan zal ik het topic sluiten Iresx.
Iresx
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sharon wrote:
Heb je nog contact opgenomen met onze klantenservice Iresx ?


Ja, een werknemer heeft me geholpen en zag inderdaad dat de code van het nummerbehoud nog niet was doorgegeven, en zij heeft het vervolgens opnieuw gedaan en zei dat hij deze keer wel goed was doorgegeven.
Nu is het wachten op het sms'je dat ik de nieuwe simkaart erin kan doen, maar dat duurt ondertussen ook al 6+ dagen vanaf het laatste contact met Vodafone, dus ik ben bang dat het toch weer ergens niet goed is gegaan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Iresx,

Op de dag dat jouw nummer overgezet wordt, ontvang je van ons een sms'je dat je je simkaart dient te wisselen. Is dit ondertussen al gebeurd? Anders kan ik wel even voor je nakijken op welke dag dit zou moeten plaatsvinden. Ik hoor het graag!
Iresx
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sharon wrote:
Hoi Iresx,

Op de dag dat jouw nummer overgezet wordt, ontvang je van ons een sms'je dat je je simkaart dient te wisselen. Is dit ondertussen al gebeurd? Anders kan ik wel even voor je nakijken op welke dag dit zou moeten plaatsvinden. Ik hoor het graag!


Nee heb nogsteeds geen sms'je gekregen. Ik zou het heel erg waarderen als je het zou kunnen checken, heb je nog extra informatie nodig om dit te doen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Tuurlijk! Stuur me daarvoor even een privébericht met je mobiele nummer, geboortedatum, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Je ontvangt dan morgenvroeg bericht van mij Iresx
Iresx
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sharon wrote:
Tuurlijk! Stuur me daarvoor even een privébericht met je mobiele nummer, geboortedatum, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Je ontvangt dan morgenvroeg bericht van mij Iresx

Mijn excuses ik was de laatste paar dagen enorm druk en heb nog niet de tijd gehad om het berichtje te sturen, ik zal vandaag alle informatie privé doorgeven!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Haha, geen probleem Iresx! Ik heb echter nog steeds geen privégegevens van je ontvangen? 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Case via privébericht afgehandeld. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic