04-09-2011
Beste forumdeelnemers,
Ik ben hier voor het eerst, dus stel ik me even voor:
Ik ben berend,manager in de horeca,58 jr. ,minstens 15 jaar Vodafone klant en sinds 09 Juli 2011 kan ik niet meer mobiel telefoneren.vandaar mijn forum naam nophone.
Ik had altijd een vodafone prepaid,heb echter recent een Nokia C1
aangeschaft ivm. bleutooth en wilde ook toen een vodafone abonnement. Abonnement via internet geregeld op 9 juli kwam de simkaart.
Deze werkte echter niet,telefoon geblokkeerd en kon ook niet meer prepaid bellen.Na kontakt met Vodafone,die eerst voorstelde om via internet een unlockcode aan te vragen maar als je telefoon niet werkt gaat dat niet! Vodafone ging het voor mij aanvragen bij Nokia en dit
zou een paar werkdagen duren,dat waren er echter 12. De opgestuurde unlockcode werkte echter niet,na wederomkontakt met Vodafone is mij verzocht het toestel op te sturen.Op 29/07 verstuurd en ik hoor nooit meer iets,na eindeloos bellen mailen is het enige dat men kon zeggen dat het probleem bekend is en dat er gewacht wordt op reaktie van Nokia.Samenvattend :
Ik krijg geen enkele reaktie van Vodafone,behalve dat mijn e-mail niet binnen twee dagen beantwoord kan worden,maar eigenlijk
kunnen ze beter zeggen dat ze helemaal nooit antwoorden.Ongelooflijk veel ( keurige)e-mails verstuurd,talloze telefoontjes,ook verzocht telefoontoestel dan maar (niet werkend) aan mij terug te zenden,gedreigd met Radar,De Telegraaf,Consumentenbond,
Rechtsbijstandverzekering etc.. NB. ik wel voor maand augustus een gratis abonnement gekregen,wat ik ze heb moeten uitleggen dat het gratis abonnement geven aan iemand zonder telefoon niet echt helpt,integendeel veroorzaakt alleen maar meer irritatie.
Overigens is abonnement en uitsluitkosten wel afgeschreven,dus dan kunnen ze wel snel zijn. Is er mischien iemand op het forum die mij kan adviseren hoe dit aan te pakken,want het gaat nu wel op een heel slechte soap lijken.
Bijvoorbaat bedankt voor jullie reakties,Berend