FransPenders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wireless mobiel E75

Ik heb een E75 En deze mobiel kan van het wireless lan netwerk gebruik maken. Nou heb ik dat keurig ingesteld. Bij Wireless lan ingestelt dat hij ALEEN WLAN gebruikt. Nu ben ik steeds op internet gegaan via Wlan's... kijk ik op mijn Tegoeden en Vebruik Staat er 32 euro buiten mijn bundel... Ik vodafone gebeld waar dit van is. BLIJKBAAR gebruikt mijn telefoon gewoon het internet via mijn simkaart. terwijl ik alle live.vodafone.com verbindingen had verwijdert op alle bestemmingen. Ik weet NIET hoe hij verbinding heeft gemaakt via live vodafone... terwijl er duidelijk staat "Aleen WLAN"
 
Nou heeft die aardige mevrouw mijn Internet toegang via live.vodafone.com geblokeerd... Maar ik moet nog steeds die 32 euro betalen...
 
Dus: LET OP MET HET INSTELLEN VAN WIRELESS LAN!
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi FransPenders,

Vervelend om te horen dat je kosten gemaakt hebt zonder dat je dit wist :@
Ik durf niet precies te zeggen waarom je toestel via het VF netwerk heeft verbonden terwijl je de verbindingen hebt verwijderd.


Wat gebeurd kan zijn, is dat er per abuis toch iets van een instelling is blijven staan.
Zou je het volgende eens willen proberen?


  • druk op Menu
  • Bed Paneel
  • Instellingen
  • Verbinding
  • Bestemmingen
Als het goed is moet de lijst bij jou leeg zijn, het testtoestel van ons heeft meerdere netwerkbestemmingen.
Je kiest hier voor de optie Toegangspunt, Nw toeg.pt.tvgn.

Vervolgens krijg je de vraag "Automatisch zoeken naar beschischkbare toegangspunten"
Klik hier op nee.

Er zou nou een volgende optie moeten komen die je laat kiezen tussen de Wireless Lan of packetgegevens, kies voor Wireless Lan want packetgegevens is de 3G verbinding,

Verder moet dan het WLan ingesteld worden, je moet dan de SSID opgeven, de netwerkmodus, beveiliging.
Bij het selecteren van de bestemming kies je voor Internet.

Als je nu naar het toegangspunt Internet gaat, zou je daar de naam van de verbinding moeten kunnen zien, en voor de naam een icoon in de vorm van een zendmastje.

Als je die aanklikt zou het toestel via WI-FI online moeten gaan.

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic