Hallo,
Als ik dit zo lees, dan kun je gewoon je nieuwe sim-kaart binnen vijf minuten geactiveerd krijgen. Daarna even smartphone uitzetten, en weer aanzetten. En dan behoort je nieuwe sim-kaart gewoon te werken. De Vodafone medewerker die gezegd heeft dat je tot 1 Februari 2016 dient te wachten, heeft gewoon gelogen. Sorry, maar ik kan het niet mooier maken. En niet anders verwoorden. Jammer dat Vodafone enkele slechte medewerkers in dienst heeft.
Via dit Forum kun je je Sim-kaart nooit laten activeren, omdat dit een openbaar Forum is. En jouw identiteit zal grondig gecontroleerd moeten worden, alvorens de nieuwe sim-kaart geactiveerd kan worden. Dat kan nooit via dit Forum. Maar wel bij een correcte klantenservice medewerker. Hopelijk krijg je die bij je volgende bel-poging wel aan de lijn. Zie ook de Forum-voorwaarden en de huisregels van dit Forum.
Link naar de Forum Regels:
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093 Succes!
Netwerker