Ykucuk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Door een storingen krijg ik geen waarschuwing sms

hallo, ik heb net van ochtend zo een sms'je weer ontvangen dat er storing in jullie system , daardoor heb ik geen berichten ontvangen of mijn bundels op zijn maar die heb ik ook in december gekregen en in december heb ik geen sms'je gekregen toen my bundel bel min./data bundel op was! ik heb gewoon gebeld in januari toen ik de rekening van 137€ zag en klantenservice zei dat er geen storing was en volgens hun ook dat ik smsjes/berichten gekregen. nou ik krijg weer de zelfde sms en gaan jullie weer zeggen dat het mijn schuld is of gaan jullie het gewoon oplossen ? want ik heb ook foto gemaakt van de bericht want VOLGENS JULLIE klantservice deze bericht bestaat niet!
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Vervelend om te lezen dat dit gebeurt. Ik raad je aan om dit nogmaals aan te kaarten via de klantenservice zodat dit onderzocht kan worden. Dit kan tevens ook via de chat Facebook Twitter of e-mail.
Vanuit hier kunnen we helaas niet in de systemen ivm privacy gevoelige gegevens en tevens omdat ook hier door forumgebruikers wordt gereageerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Welkom op het forum Ykucuk. Zoals Steven- al aangeeft kunnen we dit via het forum niet nakijken. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Lees ook eens de huisregels van het forum. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic