Manuelax

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe klant

Goedemorgen 

ik heb een vraag ik mag volgende maand mijn abonnement verlengen maar ik zit bij T-Mobile en zou graag terug willen na Vodafone maar als ik hem dan verleng per wanneer gaat mijn contract in bij Vodafone?

ik ga namelijk in oktober op vakantie na Turkije en Vodafone is enige provider die dat er bij heeft zitten 

ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen 

 

groetjes Manuela vd horst

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Manuelax. Een hele goedemorgen en welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend tof dat je weer bij ons terug wilt komen. We ontvangen je met open armen. Vier maanden voor jouw contract afloopt bij T-Mobile kun je jouw abonnement verlengen en in dit geval dus kiezen voor een abonnement bij Vodafone. Van belang is dan ook om te weten wanneer jouw contract afloopt bij T-Mobile.  Vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je dus het abonnement aanvragen en indien gewenst ook nummerbehoud. Als je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen.

Kies je voor nummerbehoud en ben je op dit moment contractvrij? Dan gaat jouw Vodafone abonnement op zijn vroegst in over 30 dagen. Wij regelen dan de opzegging bij T-Mobile en houden hierbij rekening met 1 maand opzegtermijn. Verleng je het abonnement in de vier maanden voordat je contract afloopt en kies je voor nummerbehoud, dan nemen wij jouw nummer over zodra jij contractvrij bent bij T-Mobile.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, brand dan vooral los. We helpen je graag! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Manuelax 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk om te horen dat je wil overstappen naar Vodafone. Je kan binnen 120 dagen voor het einde van je contract bij je oude provider een nieuw abonnement afsluiten bij Vodafone met nummerbehoud. Als dan je contract is goedgekeurd dan krijg je, als je ook een toestel er bij neemt, alles al thuis gestuurd en kan je je oude SIMkaart nog even in je nieuwe toestel stoppen en deze alvast gebruiken. Zodra je abonnement in oktober stopt dan steek je je nieuwe Vodafone SIMkaart in je toestel en dan ben je klant bij Vodafone. Je contract gaat dus bij Vodafone pas in op het moment dat je contract bij je oude provider is gestopt! Je hebt geen dubbele rekeningen 🙂

Eigenlijk gaat dit best heel simpel en makkelijk 
Voor deze informatie kan je ook deze pagina raadplegen:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

 

Daar staat ook, dit wil je ook weten:

  • Vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je nummerbehoud aanvragen.
  • Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen.

En op bovenstaande pagina staat ook informatie hoe te handelen en wat je moet doen. Mocht je nog meer vragen hebben dan verneem ik het graag en help ik je verder. Voor het aanvragen moet je wel bij Vodafone zijn, daar kan ik je niet mee helpen want ik ben een klant. Voor het plaatsen van een bestelling kan je de website raadplegen: https://www.vodafone.nl/shop/

Je krijgt dan tijdens het bestellen ook de mogelijkheid om je oude nummer op te geven om aan te geven dat je deze wil mee verhuizen naar Vodafone. En Vodafone heeft nu ook een Unlimited abonnement, mocht je dit willen 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Manuelax. Een hele goedemorgen en welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend tof dat je weer bij ons terug wilt komen. We ontvangen je met open armen. Vier maanden voor jouw contract afloopt bij T-Mobile kun je jouw abonnement verlengen en in dit geval dus kiezen voor een abonnement bij Vodafone. Van belang is dan ook om te weten wanneer jouw contract afloopt bij T-Mobile.  Vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je dus het abonnement aanvragen en indien gewenst ook nummerbehoud. Als je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen.

Kies je voor nummerbehoud en ben je op dit moment contractvrij? Dan gaat jouw Vodafone abonnement op zijn vroegst in over 30 dagen. Wij regelen dan de opzegging bij T-Mobile en houden hierbij rekening met 1 maand opzegtermijn. Verleng je het abonnement in de vier maanden voordat je contract afloopt en kies je voor nummerbehoud, dan nemen wij jouw nummer over zodra jij contractvrij bent bij T-Mobile.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, brand dan vooral los. We helpen je graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic