Tima

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

conference call werkt niet

Goede avond,

 

Na maanden geen wisselgesprek te kunnen gebruiken. Is het probleem opgelost door een oplettende medewerker die zag dat de functie uit stond. 

Alleen het probleem om een conference call is nooit opgelost.

Toen ik vorige maand vanuit huis ging werken werdt het lastig. Heb ik contact opgenomen met de klantenservice, samen testen uitgevoerd. Simkaart in een ander toestel. Bleek dat ik het probleem mee nam naar dat toestel. Toen kreeg ik een simkaart toegestuurd in de hoop dat het zou werken.  Helaas werkte het nog steeds niet.

Ik heb nu na de zoveelste keer contact te hebben gehad met de klantenservice de tip gekregen om *#43# in te toetsen. En mocht dat niet werken. Dan zou ik *43# moeten proberen en dan zou het opgelost zijn. Maar helaas nog steeds niet gelukt. 

 

HELLUP....!

 

Groetjes, 

Tima

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes

Dat kan inderdaad via de klantenservice geactiveerd worden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Het lijkt mij handig om even bij de dichtsbijzijnde Vodafone winkel te gaan ennze vragen of ze willen oplossen. Dan kunnen ze het persoonlijk uitleggen hoe te handelen.

 

Let wel op dat door de Corona regels 1 klant per keer de winkel in mag.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Tima 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zal je een iets genuanceerde informatie verstrekken. Langs een Vodafone winkel gaan heeft niet zoveel zin. Nog niet alle winkels zijn open, dus als je dat zou willen doen, kijk dan eerst op de website van Vodafone. Daarnaast is het altijd handig om te weten wat voor toestel je hebt, dan is het makkelijker uitzoeken wat er misschien aan de hand is. 

Maar dit alles zal op dit moment niet helpen. Mijn vraag is of je nu ook Wisselgesprek gebruikt op je telefoon? Zo ja, dan kan ik je alvast melden dat Wisselgesprek & Conference Call samen NIET werkt. Dus: als je wisselgesprek heb ingesteld (bij Vodafone) dan kan je geen conference call gebruiken en vice versa.

Hierover is al een bericht naar buiten gegaan en door een medewerker aan Vodafone doorgegeven. Controleer daarom even of je wisselgesprek aan hebt staan. Zo ja, zet die uit en dan moet conference call weer werken! (als het goed is  )

Laat je nog even weten of het heeft geholpen, bedankt!

Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes

@Energieboy 

Dat werkt zeker samen. Sterker nog, het moet aanstaan wil je gebruik kunnen maken van Conference Calls. Voor Conference calls moet het volgende geactiveerd zijn; Multiparty, Explicit Call Transfer, Call Waiting & Call Hold. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Farid- wrote:

@Energieboy

Dat werkt zeker samen. Sterker nog, het moet aanstaan wil je gebruik kunnen maken van Conference Calls. Voor Conference calls moet het volgende geactiveerd zijn; Multiparty, Explicit Call Transfer, Call Waiting & Call Hold. 

Dan heeft je collega verkeerde informatie verstrekt op een andere topic.
En wie moet dat aanzetten dan? Kan de klant dit zelf of moet dit via de klantenservice gebeuren? Als het via de klantenservice moet gebeuren dan mogen ze daar wel beter op geïnformeerd zijn 

Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes

Dat kan inderdaad via de klantenservice geactiveerd worden.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Farid- wrote:

Dat kan inderdaad via de klantenservice geactiveerd worden.

Nou dan weet ik dat ook weer… Andere keer kreeg ik toch andere informatie. 
Ik hoop dat @Tima hier dan ook mee geholpen is en contact opneemt met de Klantenservice van Vodafone om dit op te lossen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic