EJB

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nieuwe P20 lite blijft opstarten

Hallo
Vandaag mijn nieuwe Huawei P20 lite uitgepakt en in gebruik genomen. Inmiddels in staat om hem uit het raam te gooien want hij blijft maar rebooten - dan verschint scherm om sim pincode in te voeren maar dat lukt niet. Je kunt iets invoeren hij reboot meteen weer. Nu al 5x "Huawei eRecovery scherm gekregen en dan de Wipe data/factory reset gedaan... word er gestoord van. Eke keer kan ik weer mijn instellingen aanpassen (weer uur werk) en dan gebeurt het weer...
Android 8.8

Wie heeft DE oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
De winkel is de beste oplossing want dan weet je ook gelijk wat ze er aan kunnen doen.
Misschien sturen ze hem voor je op of omdat die net nieuw is dat ze hem omruilen (ik weet niet, het is maar een idee, ik kan dit natuurlijk als klant niet beslissen :blush: ). Hoe dan ook, bij de winkel heb je sneller antwoord! En als ze die dingen doen dan zeg je dat je deze zelf ook al hebt gedaan en dat het niets oplost en dat je een andere oplossing wenst of een nieuw toestel.

Je hebt hem net namelijk!

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EJB
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De oplossing is om naar een Vodafone Winkel toe te gaan en die er naar te laten kijken. Dat is DE snelste oplossing! Anders moet je het toestel terug sturen, deze info zit bij het toestel dat je is toegezonden, en dan gaan ze er naar kijken. Maar dat duurt dus wel iets langer!

Meer info hierover kan je terug vinden op de site van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/shop/bestelling/

Ruilen & Retourneren: https://accessoire.vodafone.nl/ruilen-retourneren

Succes!
EJB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank maar ik vermoed dat er in de winkel ook alleen maar een factory reset wordt gedaan en dat helpt dus niet.

Melding nu van EMUI:
Serious problems occurd when the device boot, you are recommended to do factory data reset.

dan de keuzes:

  • factory data reset (recommended)
  • download latest version and recovery

Vanacht de download latest version optie gekozen - ook data duurt weer tijden... en geen oplossing.

Inmiddels al een dag bezig, wat een ellende.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
De winkel is de beste oplossing want dan weet je ook gelijk wat ze er aan kunnen doen.
Misschien sturen ze hem voor je op of omdat die net nieuw is dat ze hem omruilen (ik weet niet, het is maar een idee, ik kan dit natuurlijk als klant niet beslissen :blush: ). Hoe dan ook, bij de winkel heb je sneller antwoord! En als ze die dingen doen dan zeg je dat je deze zelf ook al hebt gedaan en dat het niets oplost en dat je een andere oplossing wenst of een nieuw toestel.

Je hebt hem net namelijk!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt via de winkel EJB
EJB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Steven, winkel pas om 13.00 open en net middag vrij genomen van werk daarvoor 😞
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
EJB wrote:
@Steven, winkel pas om 13.00 open en net middag vrij genomen van werk daarvoor 😞

Vervelend dat je er vrij voor moet nemen natuurlijk maar goed dat je even langs gaat.
Laat straks nog even weten hoe het is afgelopen, alvast bedankt!

En succes vanmiddag 🙂
EJB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Na bezoek aan de winkel alleen maar nog gefrustreerder geworden.. Omruilen gebeurt niet - had de telefoon net voor mijn vakantie gekregen en gister pas terug dus 2 weekse omruilperiode is verlopen 😞 . Daarbij werkt de winkel blijkbaar apart van het online bestellen/verlengen dus ze hadden sowieso niets omgeruild. Het enige wat ze konden doen is melden dat ze zich aan procedures moeten houden; ze niets kunnen maar wel willen en dat toestel opgestuurd kan worden ter reparatie en dat het 10 dagen kan duren voor het terugkomt. Technische kennis - niet aanwezig. En dan kan ik WEER naar de winkel om hem op te halen.

Wat een zinloze middag winkelbezoek... servicegericht? Totaal niet.
Zodra dit abonnement afloopt ben ik er echt klaar mee en stap over.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jeetje, dat is wel heel erg vervelend zeg.
Ik had toch wel de hoop dat ze daar iets voor je zouden kunnen betekenen.
Uiteraard ben ik niet op de hoogte van alle regeltjes en waar ze zich aan moeten houden.

Maar dit klinkt zeker iets van een speciaal geval, zeker als het binnen 2 weken (goed bijna 2,5) een defect toestel hebt. Aangezien ik niet bij Vodafone werk kan ik verder niets voor je betekenen. Erg jammer dat de winkel gevonden is een deze regels. Misschien dat Steven nog een oplossing heeft?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je eens bellen met 0800-0560 en de situatie uitleggen? Dit is de afdeling die erover gaat betreft het versturen en retouneren van toestellen. Ik kan niet toezeggen dat zij een uitzondering kunnen maken. Echter zeker het proberen waard!
Mocht dat niet werken, dan ben ik bang dat een reparatie de enige optie is.
EJB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ha Steven, dank maar na debacle in winkel toch maar op laten sturen ter reparatie. Kreeg in winkel te horen dat ik daar vandaan niet mocht bellen naar klantenservice en dat ze toch niet omruilen dus mijn keuze was: naar huis rijden (vrije middag/paar uur tijd kwijt) - thuis bellen naar service - dan weer naar winkel (weer paar uur) en alsnog laten opsturen.
Ik heb wel mail gestuurd omdat ik aan deze hele gang van zaken wel een enorm slecht gevoel heb overgehouden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat kan ik me voorstellen, ik raad je dan aan om af te wachten op een reactie op de mail. Ik hoop voor je dat je snel het toestel terug hebt!
EJB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ha Steven, ik ben inmiddels gebeld nav mijn mail. Kleine compensatie (ivm reiskosten) toegezegd gekregen.
Nu maar hopen dat reparatie goed gaat... 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik duim met je mee en hoop dat ze kunnen achterhalen waar het mis gaat! Kun je me op de hoogte houden?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic