Opgelost! Ga naar oplossing.
Valinor schreef:Jammer dat je het zo opvat, het is zeker mogelijk om je nummer te wijzigen maar dan zal je huidige nummer vervallen. Het is dan technisch gezien niet mogelijk om het vervallen nummer dan om te zetten naar prepaid. Bas probeerde je alleen maar uit te leggen welke mogelijkheden je wel hebt om je nummer toch uiteindelijk om te zetten naar prepaid. Het was dus absoluut niet bedoeld om jou een nieuw abonnement aan te smeren. Je bericht kwam door de woorden "slaat nergens op" "belachelijk" en "onzin" inderdaad wel wat onvriendelijk over.
vriendelijker? Mijn reactie is bekritiserend, niet onvriendelijk.
Maar volgens jou moet ik dus met een lach dat advies accepteren en iemand bedanken voor het aansmeren van een extra abonnement?
En Bas bedoelde dat helemaal niet, hij bedoelde dat ik nu het abonnement kan beeindigen zodat het automatisch op het eind naar prepaid overgaat. Voor een nieuw nummer zou ik dan nu een nieuw abonnement kunnen nemen.
Is ook totaal onlogisch om het te interpreten zoals jij het doet aangezien ik in mijn openingspost aangeef dat ik nog een jaar aan het abonnement vast zit en NU een nieuw nummer wil.
Iets beter lezen, dan gaat gelijk ook de kwalieit van de service hier omhoog. ---> is ook een advies voordat je het "onvriendelijk" gaat opvatten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.