Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,168Oplossingen
  • 1,572Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nieuw vodaphone abo externe dealer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Op 21 februari 2014 loopt mijn sim-only abo af, dat is dus binnen 4 maanden. Nu is mijn huidige telefoon kapot en wil ik heel graag een LG G2 hebben. Ik weet dat jullie via my vodaphon...

Thuhhk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SD-kaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn telefoon ziet mijn SD-kaart niet meer.Als ik hem in mijn telefoon doe zegt hij: SD kaart voorbereiden, maar er gelijk na: SD kaart kan veilig worden verwijderd.Kan hem ook niet meer bereik...

Mitchje door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LG kan niet meer opladen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een probleem met mijn LG optimus L5. Ik heb hem al ruim een jaar en hij doet de laatste tijd erg raar met opladen.Als ik de oplader in de aansluiting doe laadt hij niet op, soms wel, maar niet ...

Telefoon blijft in installatie proces hangen Alleen-lezen Onopgelost

Na het downloaden van de nieuwe update voor de Samsung S3 telefoon blijft hij constant aan het installeren.Komt hier niet meer uit Hoe en wat moet ik nu doen????

Ad-V door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

pukcode werkt niet - samsung galaxy y - GT-S 5360 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een 8 cijferige pukcode ontvangen van vodafone omdat ik de mijne kwijt was. Helaas wordt deze code niet door mijn toestel geaccepteerd. Ook niet de **05*pukcode*pincode enz. Om de pukcod...

Samsung galaxy youngh update heeft problemen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn toestel heeft een update nodig nu heb ik dit al geprobeerd om dit via mijn toestel te doen maar dit pakt hij niet ik krijg de melding om het via data kabel aan de computer te koppelen, dit ...

ooltjuh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VF alleen druk met aanpassen dekkingskaart 3961VZ niet met bereik. Alleen-lezen Onopgelost

Bedankt voor het tot 2x toe updaten van de dekkingskaart binnen een week.Vorige week maximaal 3.6mbps inmiddels 14.4mbps.Helaas is dit in de praktijk nog niet aangepast. De klacht van maximaal 50kBps ...

OKDesign door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verlenging abonnement niet goed Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vorige abonnement is 15 nov afgelopen en daarom ben ik augustus gebeld door vodafone met een aanbieding voor een Sim Only bel+sms+web 100 abonnement met 500 mb. Nu is onderhand dit abonnement ing...

mnienke door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 3G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vanmiddag mijn abonnement gewijzigd in een Vodafone scherp abonnement met 300 belminuten/sms en 500 MB Data. Alles ging soepel maar ik kom niet op 3G terwijl in my vodafone mijn nieuwe a...

TreaB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

email gehad van bevestiging bestelling en niks gehoord Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb onlangs een abonnement bij jullie besteld maar na de bevestigings mail niks meer gehioed kan dit nagekeken worden? Ordernummer 1600563122

cheytje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Belservice Skyrama Alleen-lezen Onopgelost

ik heb bij skyrama hun belservice 2 keer gebruikt waardoor ik 70 cash heb gekregen. Ik heb toen gebeld met prepaid. Toen heb ik op het spel iets gekocht waardoor ik 54 aircash over hield. Later hebben...

jinhodani door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afkopen contract Alleen-lezen Opgelost

hallo, ik ben er over na aan het denken om het contract af te kopen, dit omdat het bedrag per maand veel te hoog is en ik de helft van mijn belminuten nog niet eens gebruik.maar nu is mijn vraag als i...

Moet je de geactiveerde nieuwe micro simkaart meteen inzetten? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu een grote simkaart. Ik ga die inruilen tegen een micro simkaart omdat ik een nieuwe telefoon heb. Mijn vraag: kan ik nadat ik de reeds geactiveerde micro simkaart bij een Vodafonewinkel heb ...

M4rc3lv door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbeteren website Alleen-lezen Onopgelost

Zou de aamvraagsite van unlock/simlockvrij makenverbeterenZelfs de Vodafone mw lukte het niet.

Edward6 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

unlock code Alleen-lezen Onopgelost

Ga over van prepaid naar abbonnement. Zou binnen 48 uur unlock code of tegen bericht ontvangenNog niets ontvangenDonderdagavond aamgevraagd via Vodafone winkel. Daar overigens keurig geholpem

Edward6 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

BloX Internet Extra 3GB databundel Alleen-lezen Onopgelost

Hey allemaal, Ik heb een paar weken geleden een e-mail / nieuwsbrief gekregen met een aanbieding dat ik voor 7,50 per maand mijn datalimiet met 3GB kon verhogen (deze).Nu heb ik deze zonet pas gelezen...

BlueZ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Note 3 Calls go straight to voice mail almost everytime.. Alleen-lezen Onopgelost

Hi, I am American living here in Holland. I have a problem with receiving calls for 99.9% go directly to voic mail but sometimes I get the calls. I have read other message boards people having the sam...

mrlovkim door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verhoging van Mobiel buitenland internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, heb 8 oktober 2013 verhoging aangevraagt van mobiel buitenland internet van 500MB naar 2GB.De medewerkster heeft me beloofd dat het 48 u later zou ingaan, ben naar buitenland gegaan en heb bijn...

11913 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beltegoed niet ontvangen na opwaardering ideal Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag voor 20 euro opgewaardeert met ideal via mijn telefoon maar heb nog steeds mijn tegied niet ontvangen, dit terwijl het geld wel afgeschreven van mijn rekening! Wat moet ik doen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen