Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Vorig jaar heb ik bij Coolblue een nieuw toestel aangeschaft icm een Vodafone RED abonnement. 18 mrt dit jaar liep mijj oude abonnement af en zou dan over gaan op het nieuwe. Dat is niet gebeurd...

Slechte dekking op trein tussen Den Bosch/Eindhoven Alleen-lezen Onopgelost

I ride the train between Den Bosch and Eindhoven every day when going to/from work. Every day at a point between Boxtel and Best, I lost all internet coverage - and often when I am talking on the phon...

3g bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb nu al 4dagen geen 3g bereik. Ik kan nu buiten niet whatsappen en internetten. Ik woon in Nieuwerkerk aan den ijssel. Wanneer is die"storing"eindelijk voorbij. Ik ben het spuugzat om niet...

HTC One Gold WiFi Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik lees wel meer berichten over problemen met de Htc One en de WiFi, maar ik lees geen oplossingen.De mijne wil sinds vanmorgen (heb m uit en aan gedaan) geen verbinding meer maken. Het bereik is...

abo kosten Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb een abo bij Vodafone red super met 4 gig data onbeperkt bellen en sms.ik was dus over mijn data kosten toen.had ik gebelt naar Vodafone voor een blox, 3 gig data voor de resterende maand e...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen