Sito

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc one m7

Ik ben in het bezit van een htc one m7 verkregen via vodafone.
Ik heb alles wat nodig is voor wallet nfc toestel, nfc simkaart maar het enige wat mist is vodafone updates waar kan ik die vinden of downloaden
11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sito ,

Welkom op het Vodafone Forum!

Heb je het toestel gekocht via Vodafone of en Vodafone dealer? In principe zou deze tussen je apps horen te staan. Heb je daar gewoon al gekeken?
Sito
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het toestel via een vodafone winkel met het verlengen van mijn contract
htconem8

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook een HTC one m7 van Vodafone (online) en ook daar staat geen Vodafone updates op. Nu een HTC one m8 waar wel Vodafone updates op staat, maar ik heb niet de app wallet ertussen staan...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@htconem8 De HTC One M7 en M8 ondersteunen Wallet niet. Kijk ook even naar alle informatie op vodafone.nl/wallet. Als je een toestel hebt waarbij Wallet niet wordt ondersteund kun je gebruik maken van SmartPass. Zie: vodafone.nl/smartpass.
htconem8

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord Maartje. Maar waarom staat de HTC one dan in de lijst op de site van Vodafone? Ik wil juist niet die smartpass.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
@htconem8 ,

Huh bedoel je Vodafone wallet dan?
Voor meer info over Vodafone Wallet vindt je het hier, https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/apps/wallet.shtml

Of gaat het over Vodafone updates en niet over Vodafone Wallet en overige? Anders zit je in het verkeerde Topic
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@htconem8

De HTC One wordt inderdaad wel ondersteund (sorry, de M7 dus ook. ;)) maar de M8 niet. De M7 werkt trouwens ook alleen als het een branded toestel is. Kun je dat eens controleren?

Toets *#1234# in op je telefoon. Je ziet dan 3 regels met informatie. Staat er bij de CSC VF vermeld? Dan is het een branded toestel.
mcria

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat fijn dacht ik dat er een wallet op mijn toestel geïnstalleerd kan worden makkelijk ook, toch? Al jaren klant bij Vodafone, mijn toestellen komen bij Vodafone vandaan, dan mag je toch verwachten dat de benodigde software van Vodafone op het toestel zit?? Maar? Wat scherts mijn verbazing? Ik heb geen toestel met Vodafone software, of zoals de heer van de klantenservice vertelde geen Vodafone branded toestel? Wat is mis bij de communicatie afdeling van Vodafone? Sturen die iedereen ook degene die al jaar en dag bij Vodafone klant zijn een brief met een blijmaker waar men niets aan heeft? Beste Jeroen misschien kunnen jullie deze problematiek eerst aanpakken voordat er brieven verstuurd worden met onmogelijkheden. Het had me een rit naar de Vodafone shop bespaart!!!
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Ik heb gehoord dat de Wallet ergens van de zomer beschikbaar komt voor toestellen zonder Vodafone software. Als je dan een NFC simkaart hebt kun je het direct activeren.
mcria

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben benieuwd of dat ook werkelijk deze zomer gebeurd. Dank voor het antwoord.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@mcria

Ik heb je bericht even samengevoegd met een ander bericht over de HTC One en Wallet. Zo staat alles over hetzelfde onderwerp tenminste bij elkaar. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic