safavi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonnment

Hallo en goedetijd

Ik heb een nieuw abonnement aangeveragt met jullie maar na twee weeken ik niet gekeregen nog email , sms en anders.
mijn nummer werd vodafone . niemand kan niet contact maken met mij en ik kan niet bellen .
wat ik kan doen
BEDANKT
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi safavi,

Als ik het goed begrijp heb je geen enkele informatie ontvangen met betrekking tot je abonnement? Oei, dan gaat er even iets mis.

Wat je het beste kunt doen is even contact op te nemen met de klantenservice. Via het forum kunnen we dit niet controleren (het forum is een openbare plek voor andere).

Neem je even contact op met de klantenservice, hopelijk is het dan snel opgelost!

Vriendelijke groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice safavi?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic