monza

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonnement afgesloten en gaat totaal fout ! 2 abonnementen zijn afgesloten op 1 mobiel nummer

Hallo

vorige week een abonnement afgesloten ( verlenging met nieuwe telefoon ) en na een paar dagen bleek dat er niets in systeem stond, had ook geen order nummer etc. dus kreeg advies via chat / twitter en telefoon om nieuw abo af te sluiten. Dit gedaan en wat blijkt nu ? de eerste order is dus WEL goed doorgekomen, deze is onderweg en wordt vandaag bezorgd. En de tweede order is ook verwerkt en komt er dus ook binnenkort aan. Ik heb dus twee order nummers , twee abonnementen ( ook nog 2 verschillende omdat ik die 2e keer dacht ik kan beter dat andere abo nemen ) en dus twee verschillende ingangsdata en er komen dus 2 telefoons aan . ( hoe dit kan met de krediet check is mij ook een raadsel ) En ook hoe er 2 abonnemnenten afgesloten kunnen worden op 1 mobiel nummer... toch knap.

Gisteren dus met de klantenservice gebeld , na 25 min in de wacht was het antwoord : de order die vandaag komt kan je als deze geleverd wordt direct retour laten nemen en dan komt de 2e order ' er gewoon aan'.

Dat is nog maar te bezien natuurlijk en bij nader inzien omdat het nu al weer mis gaat denk ik, ik neem dat goedkopere abo wel. Zeker als er niets meer af kan dan ' chocolade' als troost. Kom op zeg, ik ben al een week bezig met contact opnemen met jullie op allerlei mogelijke manieren, twitter , telefoon en chat en telkens andere antwoorden. Ik ben echt boos.

Maar ik ben dus benieuwd welke ordernummers jullie zien en wat de notitie is die de medewerkster gisteren heeft neergezet.

Liefste annuleer ik juist de 2e bestelling en accepteer ik deze die vandaag geleverd wordt. Anders kan ik nog eens dagen gaan zitten wachten op de postbode.

update : de order van 28 dec , de tweede order , heb ik zojuist zelf via de order status pagina geannuleerd. En ik denk er over om de order die vanmiddag zal worden bezorgd , niet te accepteren en direct terug te laten sturen.

zit ik alleen met de vraag of dan het huidige abo blijft doorlopen totdat ik ben overgestapt naar KPN ?
5 Reacties 5
monza
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En waarom komt er hier geen antwoord van een moderator op ?? ik zie dus dat er nog iemand is waarvan de bestelling dus niet is doorgekomen en zij maakt zich zorgen over het feit dat er straks twee abonnementen etc zijn. het antwoord vd moderator " dat kan niet'
Dat kan dus wel ! het bewijs is er !
kom op , willen jullie mij echt met alleen chocolade afschepen ?
Anonymous
Niet van toepassing
monza

Via het forum krijg je niet direct een antwoord omdat het eerst aan het forumcommunity is om te reageren.
Tevens is het vanuit hier niet mogelijk om persoonlijke gegevens in te zien. Dit heeft te maken met jouw privacy.

Ik raad je dan ook aan om te bellen met 0800-0560 en met het nummer van friends and family. Zij kunnen je verder helpen hiermee en dit voor je oplossen.

Ga je over naar een andere provider dan dien je het abonnement stop te zetten. Dit kan via 1201, optie opzeggen.
Wil je het nummer meenemen dan dien je nummerbehoud aan te vragen. De desbetreffende provider zegt dan het abonnement op.

Anonymous
Niet van toepassing
Ik vermoed dat er een abonnement met nieuw nummer is afgesloten. Het is namelijk niet mogelijk dat er 2 abonnemnten op 1 mobiel nummer staan.

Ik raad je dan ook aan om goed te controleren welke geannulleerd moet worden.

Ik hoop voor je dat dit dan ook snel wordt opgelost voor je.
monza
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je vermoedens zijn onjuist: het gaat om twee contracten met twee verschillende abonnementsvormen op het zelfde telefoonnummer nl. verlenging van vodafone abonnement.

Het kan dus WEl . Ik word er een beetje moe van dat jullie zeggen dat het niet kan.
Ik heb hier twee contracten voor mij liggen met nummerbehoud, zelfde nummer, zelfde adres, zelfde legitimatie bewijs, zelfde rekening nummer, klantnummer etc maar met TWEE contract nummers , twee verschillende contract data etc.

jammer dat jullie geen klantgegevens kunnen inzien of dat jullie geen moeite doen verder om te helpen.


monza
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt steven maar dat telefoonnummer heb ik vorige week al paar keer gebeld, ook via andere kanalen hulp gezocht maar net als jij zeggen ze dat het niet kan, twee abonnementen op 1 en hetzelfde nummer. ( op 1 medewerkster na die het ging nakijken en tot de conclusie kwam dat ze inderdaad twee ordernummers zag vor zelfde nummer )
Nu het kan wel want ik heb de contracten voor mijn neus liggen . Dus ik raad jullie aan ( en vooral jou , om aan te kaarten bij je meerdere ) om de interne procedures eens na te kijken en na te laten gaan hoe dit heeft kunnen gebeuren. En ik denk dat ik niet de enige ben, hier op forum is er nog iemand. En niet iedereen zal zijn/haar verhaal op forum zetten. Ik in het vervolg ook niet meer omdat er toch geen oplossing komt.
maar het kan dus wel en ik mag vervolgens dagen lang gaan bellen en mailen en twitteren en chatten met jullie om het op te lossen terwijl jullie het probleem veroorzaakt hebben : nl een niet goed werkend systeem.

ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de order die ik heb geweigerd ( op advies van die ene medewerkster ) bij de postbode, is verwerkt want voorlopig is dat abonnement ingegaan terwijl ik dus niet eens een telefoon heb en ik nergens voor getekend heb dus is er ook geen contract.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic