MelvandenHurk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abbonnement

Ik stap van een abonnement over naar sim only, wel binnen Vodafone, behoudt ik dan sowieso het zelfde nummer?
Bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MelvandenHurk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja hoor, als je via de website van Vodafone, of via de klantenservice van Vodafone, of in de winkel een verlenging van je abonnement aanvraagt dan blijf je gewoon je nummer behouden. Je kan je abonnement verlengen, cq aanpassen, 120 dagen voor je huidige abonnement afloopt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MelvandenHurk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja hoor, als je via de website van Vodafone, of via de klantenservice van Vodafone, of in de winkel een verlenging van je abonnement aanvraagt dan blijf je gewoon je nummer behouden. Je kan je abonnement verlengen, cq aanpassen, 120 dagen voor je huidige abonnement afloopt.
ShelLuser

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
MelvandenHurk wrote:
Ik stap van een abonnement over naar sim only, wel binnen Vodafone, behoudt ik dan sowieso het zelfde nummer?

Even een vraagje voor alle zekerheid: bedoel je mogelijk Prepaid of echt sim-only?

De reden dat ik dit vraag is omdat sim-only feitelijk ook een abonnement is, maar dan een zonder telefoon.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
ShelLuser wrote:

MelvandenHurk wrote:
Ik stap van een abonnement over naar sim only, wel binnen Vodafone, behoudt ik dan sowieso het zelfde nummer?
Even een vraagje voor alle zekerheid: bedoel je mogelijk Prepaid of echt sim-only?

De reden dat ik dit vraag is omdat sim-only feitelijk ook een abonnement is, maar dan een zonder telefoon.

Dan maakt het nog niets uit ShelLuser, de klant kan hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, of langs een winkel gaan. Daar kunnen ze haar prima helpen om over te stappen.

En deze pagina helpt de klant ook al een aardig eindje verder: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml - En het antwoord is gewoon hetzelfde, je kan je nummer blijven behouden. Dat is het belangrijkste antwoord van deze vraag :blush:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is jouw vraag met bovenstaande informatie beantwoordt MelvandenHurk ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic