Hallo Vodafone,
Eergisteren heb ik voor de laatste dagen van deze maand nog een databundel van 5 gb afgesloten, omdat ik veel ik op internet zou gaan deze dagen. Helaas werkt deze echter niet; mijn internet is intens traag en werkt eigenlijk niet...net zoals wanneer je over de limiet van je databundel heen bent. Hier betaal ik natuurlijk niet voor, want het zou juist weer snel moeten werken. Het functioneert nu echter alleen als ik wifi he en daar is die databundel niet voor nodig.
Graag zou ik er dan ook niet voor betalen aangezien het product niet geleverd is.
Het zou fijn zijn als jullie hierover per mail ook bereikbaar zouden zijn. Ik vind het vervelend om dit op een forum te moeten plaatsen en op mijn werk kan ik niet altijd bellen voor zulke zaken. Daarom heb ik vanochtend op de site bij een tevredenheidsonderzoek (terwijl ik zocht naar een mailadres) dit ook als commentaar gegeven.
Ik hoop op een juiste oplossing,
mvg
Kelly van Lieshout