a-vandesande

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

netwerknaam

ik kan nergens mijn netwerknaam ontdekken op mijn toestel.

 

**Moderator: 06-nummer weggehaald**

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @a-vandesande 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst even melden dat dit een OPEN community is en door iedereen te lezen. Het is daarom niet handig om je 06 nummer hier te plaatsen. Ik zal vragen of ze hem voor je weg willen halen. Wat bedoel je met netwerknaam? Bedoel je WIFI of mobielnetwerk naam? Als je je simkaart van Vodafone erin stopt dan zal hij zelf Vodafone NL opzoeken en contact maken. Dus wat bedoel je?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @a-vandesande
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Uit veiligheid heb ik je mobiele nummer uit jouw bericht verwijderd. Je wilt natuurlijk niet dat deze zichtbaar is op het wereldwijde web en het risico lopen dat je ongewenste telefoontjes ontvangt. Wat betreft jouw vraag is het mij net als @Energieboy niet helemaal duidelijk wat je precies bedoeld? Bedoel je de netwerknaam van jouw wifi-verbinding of van ons als mobiele provider (VodafoneNL) ?

a-vandesande
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MIJN WIFI-VERBINDING

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En dan is nog de vraag, wat voor toestel heb je?

iPhone:
Ga naar de app Instellingen, kies daarna voor Wifi en zet daar even je groene vinkje UIT en dan weer aan. Je krijgt dan een overzicht met wifi netwerken te zien. Daar moet dan die van jou ook tussen staan, maak daar verbinding mee en geef het juiste wifi wachtwoord en klaar.

Staat je wifi er nu niet tussen dan kan het zijn dat je wifi verborgen staat in je Router. Daarvoor moet je dan even contract opnemen met je internet provider en vragen hoe je je wifi weer op zichtbaar kan zetten. Dit is wat ik voor je kan bedenken op het gebied van een iPhone. Heb je een Android toestel, dan weet ik het niet, misschien dat @SamsungExpert je daar mee kan helpen.

Als je met je iPhone problemen blijft houden, ga dan naar instellingen app, klik dan op algemeen, scroll naar beneden en klik op herstel netwerkinstellingen. Als je dit hebt gedaan kan het zijn dat je instellingen je netwerk wel weer zien. Maar dit is het laatste wat ik zou doen als je er echt niet meer uit komt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic