Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Fiets Alleen-lezen Opgelost

Oké. Dank je. We wachten dan nog een paar weekjes en hopen dat er in tussentijd gebeld word om een afspraak te maken dat de fiets thuis bezorgd gaat worden. Vr. Groet. Ineke Rottiné

InekeR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verhuizen Alleen-lezen Opgelost

Wat kan ik het beste doen met mijn Vodafone abbonement als ik permanent in Duitsland ga wonen?

Red Essentiel abonnement kosten en lage databundel Alleen-lezen Onopgelost

In een Vodafone winkel had ik een telefoon+abonnement voor 2 jaar afgesloten in 2016. De telefoon is dus al 2 jaar afbetaald (was 8 euro p./m. tot 2018) en de Sim Only Red Essential abonnement gaat do...

Zwaantje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone annuleert de order nadat er een bezorgafspraak gepland is. Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren middag als bedrijf een bestelling geplaatst voor een IPhone 8 met abonnement. eerste e-mail ontvangen met het bericht dat er een creditcheck gedaan diende te worden als dat goed was kreeg ik ...

oplichting spam Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik word al enkele weken gebeld door een nummer +31885016774 en als ik afpak hoor ik een engels talige dame via een bandje van alles vertellen,maar voordat ze goed en wel praat druk ik hem weg. ...

Magneetje op de telefoon Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ik heb op mijn iphone 6 een magneetje om mijn iphone aan het dasboard te bevestigen bij voor beeld tomtom te gebruiken de vraag is bij een nieuwe iphone pro dat ook te doen en dan ook draadloos ...

pa3cds door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

belminuten omhoog zetten Alleen-lezen Opgelost

kan ik mijn bel minuten verhogen  

meisters door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beltegoed Alleen-lezen Opgelost

ik belden laast iemand en diegene nam niet op en toch ging er 20 cent van mijn beltegoed af. kan dat ? mag dat? hoe zit dat ? ik zou dat graag weten jorikdevries

jorikdev door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verbruik buiten bundel Alleen-lezen Opgelost

Ok, dit is een lang verhaal. Aan het begin van deze maand heb ik opeens 500mb verbruikt terwijl ik thuis op de bank zat. Deze zaak heeft Vodafone netjes opgelost. Dit incident zal dan ook niet verder ...

RebeccaL door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Software update door nieuwe vodafone sim Alleen-lezen Opgelost

Ik heb net een nieuwe (2e) simkaart in mijn huawei p30 lite gedaan. Nu krijg ik een melding dat ik een software update moet uitvoeren voor "vodafone settings and apps". Even gegoogled, en het klinkt a...

D1041 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Voicemail afluisteren werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Als ik mijn voicemail berichten wil afluisteren kom ik tot en met de tekst: “Wij spelen nu uw opgeslagen berichten af”. Dan volgt onmiddellijk de tekst: “...keuze ontvangen. U krijgt nu het men...

Spam SMS JJackpot Alleen-lezen Opgelost

Hallo, sinds 3 weken ontvang ik minimaal 1 x per week een SMS van JJackpot. Zij weten zelfs mijn voornaam. Tekst is in t engels. zij eindigen met “unscribe” maar daar durf ik niet op te klikken. Er is...

Mirke007 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

dataverbruik Alleen-lezen Opgelost

Als ik op My Vodafone kijk ...zie ik dat ik 3Gb kan gebruiken ...en op de datateller van mijn telefoon staat 2 Gb....waar zit dat verschil in? En welke teller moet/kan ik aanhouden? Groetjes..taurusje...

Taurusje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Data verbruik Alleen-lezen Opgelost

Zou iemand van Vodafone hier antwoord op wiilen geven : Mijn maximale verbruik gem per maand is 3 MB. Je ziet dat in het overzicht dat Vodafone je geeft. Hoe kan het dan dat ik nu (22 feb) al 1 GB op ...

EMHAJEE door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Redtogeter Alleen-lezen Opgelost

Als ik al Vodafone heb kan ik dan mijn Vodafone koppel aan ziggo zonder een nieuwe abonnement af te sluiten

BKR Alleen-lezen Opgelost

Hello. I have a problem. I had an abonnement with vodafone. Because of some problem with my payment i got code A and after code H. That was the last time when i had this problem, from then i never was...

Den Bosch storing data Alleen-lezen Opgelost

Is er nu storing bij Vodafone in Den Bosch? Kan al een paar uur niet internetten.

Abu073 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

annulering abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goede middag ik vraag me af waarom mijn bestelling is geannuleerd!? Met bestel nummer 312185851 met vriendelijke groet tamara rijkers

kan niemand bellen Alleen-lezen Opgelost

Goedmiddag ik heb een probleem IPhone 8 Plus ik kan niemand bellen ik krijg steeds bellen mislukt en mijn 4G doet het ook niet? Aub help

Coura door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekeningnummer Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag het rekeningnummer wijzigen voor afschrijving alleen de naam rekening houder is anders dan de contract naam. Is dit een probleem?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen