lindadebest

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

netwerkfout

Ik heb gisteren mijn nieuwe telefoon en nieuwe simkaart met zelfde nummer geïnstalleerd.
Alles werkt prima op de wifi, maar daarbuiten niet.
Het icoontje bovenin geeft wel aan dat ik volop bereik heb maar ik kan dus niks.
Via instellingen probeer ik steeds via netwerkoperators vodafone nl te krijgen, maar blijf ik gelijk de foutmelding krijgen 'Kan niet verbinden, probeer het later'
Ineens heel vaak geprobeerd maar haalt dus niks uit
Hoor graag zsm hoe dit kan, en hoe het op te lossen is.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hmm oké, misschien moet de simkaart nog worden geactiveerd wat nog niet is gebeurd? Mocht dit het geval zijn neem dan contact op met de klantenservice of via het online formulier om de simkaart te activeren.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien hier verder weinig ruimte is tot discussie heb ik het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic