Wijziging geslacht is een drama bij Vodofone.
Abo wijzigen lukt, maar...
Er worden meerdere systemen gebruikt.
Een gevolg is dat geboorte datum in een van de systemen wordt op 1901 gezet.
Bij verlengen wordt je daardoor meteen als fraudeur aangemerkt.
Ik moet aantonen dat vodafone een fout heeft gemaakt....
Verder blijft men doodleuk reclame mail sturen aan het vorige geslacht.
Klantservice kan mij niet verder helpen.
Als ik de situatie uitleg, dan snappen ze het niet.
Zelfs niet als ik een mevrouw die de telefoon aanneemt consequent als meneer aanspreek.
Ook andere aanpak werkt niet.
Als ik vraag wat doet vodafone als een nieuw bankrekeningnummer opgegeven wordt door een klant, blijven jullie dan incasseren van de oude bankrekening?
Dan denken ze meteen dat het om verandering van bankrekeningnummer gaat.
Een diep treurig niveau van helpdesk.
Het zijn blijkbaar allemaal zzp-ers, ze hebben geen manager waarmee doorverbonden kan worden.
Ik wil dat dit probleem opgelost wordt.
ALLE instanties/bedrijven, zelfs UPC/Ziggo, konden de wijziging goed verwerken, alleen vodofone blijft blunderen.