henryb

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

netwerkfout iPhone xs max

In postcode 4714 krijg ik tijdens telefoon gesprekken netwerkfout, of ik nou bel via wifi of het 4g netwerk, het komt vaak voor, als ik bel via het 4g netwerk en de verbinding verbreekt gaat de telefoon vaak over op EDGE of 3G terwijl de dekking uitstekend is. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
henryb
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb vandaag vodafone gebeld, zeer netjes geholpen en opgelost, echt chapeau voor deze collega!!!
Het schijnt aan het netwerk te liggen en zwevende storing of zo iets, a.d.v de bel tijdstippen kan de specialist nu gericht opzoek naar het euvel. Bedankt voor uw reactie.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi henryb
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je al eens op de storing pagina van Vodafone gekeken?
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Mocht onderstaande niet werken dan zou ik via bovenstaande webpagina een melding maken nij de juiste afdeling. Die kunnen dan kijken wat er aan de hand is.

Hier een aantal tips.

  • Om uit te sluiten dat het niet aan je Simkaart ligt kan je een nieuwe simkaart aanvragen.
  • Geef je iPhone een koude reboot. Druk 1 seconde de volume +toets in. Gelijk daarna de 1 sec volume -toets. Als laatste een aantal secode de powerknop. De iPhone gaat uit en start weer op.
  • Neem contact op met Apple

De verbindingsproblemen zijn bekend bij de nieuwe iPhone XS (Max). Zie https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-xs-verbinding-antenne/
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het met bovenstaande tips kunnen oplossen henryb?
henryb
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb vandaag vodafone gebeld, zeer netjes geholpen en opgelost, echt chapeau voor deze collega!!!
Het schijnt aan het netwerk te liggen en zwevende storing of zo iets, a.d.v de bel tijdstippen kan de specialist nu gericht opzoek naar het euvel. Bedankt voor uw reactie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Fijn om te horen dat je super geholpen bent en dat het meteen aangekaart is. Ik hoop voor je dat het snel opgelost is!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic