Hoi
sjoerdvd Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Even voor de duidelijkheid, welke SIMkaart geeft deze melding? Is het Vodafone SIMkaart of de Singaporese SIMkaart? Ik neem toch wel aan dat je in Nederland gewoon je SIMkaart actief had dus dan moet je daar gewoon mee kunnen werken, als Vodafone een roaming afspraak heeft met dit land (dat hebben ze dat is geen probleem). Als het om de Singaporese SIMkaart gaat dan kan je die natuurlijk in Nederland niet eerst 5 tot 10 minuten gebruiken voor je op vakantie bent.
Heb je de SIMkaarten al eens omgedraaid, dus NL SIM in slot 2 en Singaporese in slot 1? Of heb je überhaupt de SIMkaart, waar je nu last van hebt, in een ander toestel uitgeprobeerd wat die dan doet? Misschien kent het netwerk de verkochte Dual Sim van Samsung S9 Europe niet goed?
Het blijft altijd een probleem want Vodafone Nederland is ook afhankelijk van het netwerk daar dus die kunnen in Nederland niet veel uitvoeren. Ik zou het eens proberen om de SIMkaarten in een ander toestel te doen en te kijken wat die dan doet. Verder kan ik je eigenlijk niet zoveel tips meer geven
😞