Alex kamman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

netwerk problemen

Ik kan niet bellen momenteel. Dit terwijl jullie melden dat bellen weer werkt als je opnieuw telefoon opstart.

klant van Vodafone via Hollandse nieuwe en voor vaste telefonie via Ziggo.

dit is niet zo best.
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Alex kamman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik lees zojuist dit bericht van Serkan (moderator van Vodafone):
We werken nog steeds met man en macht om de problemen op te lossen en iedereen zo snel mogelijk weer te verbinden met het netwerk. Ik zal spoedig een nieuwe update plaatsen in dit topic. Nogmaals bedankt voor het begrip en onze excuses voor het ongemak!
Alex kamman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja zakelijk geen gesprekken meer mogelijk. Dit is wel super irritant. Maak dan geen melding dat storing al is opgelost.
Maar geef indicatie wat er aan de hand is en wanneer we weer kunnen bellen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Alex kamman

Het beste kun je dan abonneren op het topic wat Energieboy aangeeft. Hierdoor krijg je een melding als het opgelost is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine update:
Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.
Meer hierover staat in het volgende topic:https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic