Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,080Oplossingen
  • 1,458Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Bijstellen abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Toen ik in de winkel mijn abbonement afsloot heb ik gevraag of ik mijn abbonement kon opwaarderen en weer terug zetten. Volgens de verkoper was dit geen probleem want de eeste 3 maand waren om te kijk...

Karinkwak door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Meldingen Samsung S8 (pop-up) Alleen-lezen Onopgelost

Beste forumleden, Gisteren heb ik mijn nieuwe galaxy S8 ontvangen. Ik was direct weg van de mooie manier waarop hij meldingen liet zien! Een klein pop-up bolletje kwam tevoorschijn en er circuleerde e...

Heswo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Roze streep op Samsung S7 edge Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Sinds 2 dagen heb ik plotseling een roze streep op het scherm van mijn door Vodadone gelevrde S7 edgeWeet iemand hoe ik dat kan melden bij Vodafone ? Alle nummers die ik bel lopen lett...

Michelino door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem met gebeld worden na overstap naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen vrijdag is mijn abonnement van Telfort geporteerd naar Vodafone. Sinds die tijd kan ik niet meer gebeld worden door mensen met een KPN abonnement, terwijl ik deze mensen andersom zelf wel ka...

MSchaap door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smartwatch wat wel en wat niet?!?!?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vraag, ik heb een Samsung s8 en wil hier een smartwatch bij nu kan ik die op heel veel websites vinden maar waar zou ik op moeten letten bij het aanschaffen er van? En ik lees hier en daar ...

Galaxy s7 met pc verbinden. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen,ik heb een probleem met mijn 1 maand oude s7.als ik deze met de originele samsung usb kabel aan mijn pc koppel laadt de telefoon alleen maar op.ik krijg geen push bericht voor usb verbi...

Vtecdoggy door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S8 NLAlert Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een S8 maar krijg geen NL alerts of amberalerts binnen. Mijn schoonzus heeft ook een S8 en die heeft ook geen meldingen gekregen zei zit ook bij Vodafone.Wie zou mij kunnen helpen met in...

samhees1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tegoed en verbruik Alleen-lezen Onopgelost

beste vodafoon mensen, afgelopen weekend hebben jullie onderhoud gepleegt aan de website en app. leuk en aardig maar nu werkt het weer behalve de verbruik en tegoed. als ik in log op de app of de webs...

Narrock door Liefhebber
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Levertijd iPhone 5s Alleen-lezen Opgelost

Hallo, mijn Lumia is stuk :(:@, en het beste mobiele OS (win10) is op sterven na dood. Voor mij geen android, en Apple is véél te duur. Dus dan maar een ouwetje, alleen is de iPhone 5s bij Vodafone al...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Alkmaar 4G+ Alleen-lezen Onopgelost

In alkmaar noord is gedeeltelijk 4g+ , echter, vlakbij mijn huis stopt het. Op de uitbreiding tot januari 2018 komt de uitbreiding niet voor, wanneer gaat dat wel gebeuren?

rikellen door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoudstatus geweigerd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Maandje geleden abbo omgezet van KPN naar Vodafone. Zonder enig bericht te hebben gekregen zag ik dat mijn nummerbehoud is geweigerd, omdat telefoonnummer en simkaartnummer niet overeenkomen. K...

Red essential bellen vanuit EU naar EU Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag even een verduidelijking willen over het volgendeQuote uit de tarieven In de EU binnen je bundelJe kunt onbeperkt bellen vanuit de EU naar nummers in Nederland en de EUJe kunt onbeperkt s...

Narrock door Liefhebber
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Wel wifi geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen heb ik geen wifi meer als ik thuis ben. Het toestel geeft wel aan dat hij verbonden is met het netwerk maar blijft op 4g. Andere toestellen in huis werken wel. Het ligt niet aan m...

Bestelling nieuwe klant Alleen-lezen Onopgelost

Heb op 16 april een bestelling geplaatst (abo + telefoon) maar deze nog niet ontvangen (14 dagen bedenktijd zijn dus voorbij). Ondertussen heb ik 5x (telefonisch) contact gehad met vodafone (in totaal...

Dufke door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De vernieuwde Vodafone Smartpass Alleen-lezen Onopgelost

UpdateDe dienst SmartPass is niet meer beschikbaarHeb je nog saldo staan?Bel dan met de SmartPass-klantenservice via 043-329 1661.In het voorjaar van 2014 introduceerden we Vodafone SmartPass. We liet...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

PDP-identiteit niet geaccepteerd Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in Frankrijk en krijg op ipad de mededeling "mobiele datawerk activeren niet mogelijk. PDP-identiteit niet geaccepteerd." wat te doen?

mpclous door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim kaart niet geleverd door Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Hi goedendag,Ik ben overgestapt van ziggo naar vodafone,Ten eerste is er iets verkeerd gegaan bij de bestelling en heb ik geen afspraak of email gehad van Dynalogic.Na telefonisch contact met Vodafone...

Galaxy S6 Nougat 7.0 Update accu problenen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn s6 geupdate en nu is mijn telefoon binnen 4 uur leeg verwijl ik op school zit weet iemand iets wat ik hier aan kan doen en hebben meer mensen hier last van?

Belsimpel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op de site van belsimpel een Iphone 6s plus gezien met abbonoment van jullie provider, vodafone. Krijg ik die bij jullie in de winkel of alleen via de site van belsimpel

Manon24 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Momenteel is dit nummer niet bereikbaar Alleen-lezen Opgelost

Ik heb zelf een contract met Vodafone. Mijn zusje heeft een contract met KPN. Als ik mijn zusje bel krijg ik de boodschap: Momenteel is dit nummer niet bereikbaar/The number you are trying to call is ...

wilma123 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen