blastaway

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nano simkaart nodig. Hoe verkrijgen?

Beste mensen,

Ik heb een HTC one aangeschaft en dien een nano simkaart te hebben hiervoor. Ik heb nu een iphone 4 waar een micro sim inzit.
Hoe kom ik aan een nano-sim, wat zijn de kosten en de wachttijd hiervan?

Heel erg bedankt reeds voor het antwoord en advies.

10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @blastaway ,

Deze zijn verkrijgbaar in de Vodafone winkel! Zij kunnen dit voor je regelen neem je dan wel je ID mee?
Als dit en nieuwe abonnement is zou je sim gratis moeten zijn kom je voor de 1e keer naar de winkel om de sim te verwisselen dan kost dit je €20,-
anietje221

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik ook vodafone nano simkaart krijgen bij de phone house , de mijne is geknipt en doet het niet, ik heb een vodafone abbonement
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je hiervoor aan om langs een Belcompany of een Vodafone winkel te gaan. Ik durf niet te zeggen of de phonehouse deze op voorraad heeft en of je er voor moet gaan betalen of niet.
Bij Vodafone is het echter zo dat als de simkaart defect is dan krijg je een nieuwe.

Groetjes stevied86
anietje221

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord, ik zag dat er bij mij in de buurt op zondag een Phone house open was, daarom mijn vraag
Anonymous
Niet van toepassing
Hey anietje221,

Ik had al een vermoeden maar is zeker het proberen waard. Laat me weten of het gelukt is en of er via de phonehouse kosten aan verbonden zijn.
Niet geschoten.....

Groetjes stevied86
anietje221

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas lukte het niet bij de phone house omdat ik mijn telefoon daar niet gekocht had!! Dus morgen maar naar de vodafone winkel????
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is balen anietje221 😞
anietje221

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is zeker balen????nu kan ik niet eerder dan dinsdag naar de vodafone winkel...morgen tot 18.00 werken, maar ja dat is in ieder geval eerder dan ik hem telefonisch via vodafone besteld had, die medewerkster zei dat kon 5 tot 10 dagen duren voor dat ik hem binnen had????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi anietje221,

Het duurt inderdaad langer als je de simkaart besteld via de klantenservice dat omdat je simkaart gewoon per post gaat en bij de winkel haal je deze natuurlijk gewoon vliegensvlug op ;).

Hopelijk is maandag snel voor je over (ook al is dat het zwaarste begin van de hele week).
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien alle informatie al in het topic: Nieuwe simkaart aanvragen staat, zet ik een slotje op dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic