AnietD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

na update gen wifi meer op de Samsung A51

Zaterdag een up-date gehad en sindsdien wel wifi en geen internet op mijn mobiel. we hebben de combi met ziggo thuis en vodafone op onze mobiel. alleen ik heb problemen. laptop,pc,tv,mobiel partner geen probleem.

alles na gegaan ,de wifi modem, wifi opnieuw geactiveerd op de mobiel, geen verandering.

met mobiel abonnement wel goed maar die is op dus heel traag nu……..

iemand idee, weet niet wat ik verder kan checken en wil niet teveel instellen dat dadelijk niks meer klopt??!!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @AnietD ,

Als ik het goed begrijp heb je dus geen WiFi en langzaam 4G internet? Wat je even zou kunnen doen is de netwerkinstellingen van je toestel te resetten, dit doe je via Instellingen » Algemeen beheer » Netwerkinstellingen resetten. Dat zou ervoor moeten zorgen dat het weer werkt.

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @AnietD ,

Als ik het goed begrijp heb je dus geen WiFi en langzaam 4G internet? Wat je even zou kunnen doen is de netwerkinstellingen van je toestel te resetten, dit doe je via Instellingen » Algemeen beheer » Netwerkinstellingen resetten. Dat zou ervoor moeten zorgen dat het weer werkt.

AnietD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

is gelukt , dankjewel!!

was idd netwerk resetten, maar waarom dit nu gebeurd is? toch te maken met de up-date van afgelopen zaterdag?

ik ga weer veder met ontdekken van A51 want er zit zoveel op en aan…..

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Graag gedaan @AnietD ! Soms kan het wel is gebeuren dat de netwerkinstellingen na een update op onjuiste volgorde staan.

Veel plezier met je Galaxy A51 ??.

AnietD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

hallo sinds dat ik het netwerk heb up-gedate en de telefoon wel internet geeft ,krijg ik bovenstaande melding als ik op een andere plaats als mij thuis op de wifi ben?? wat moet ik hiermee doen?

dank voor de aandacht en tijd alvast!

 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @AnietD ,

Check even dit topic, daarin lees je meer informatie over de betreffende melding op je toestel.

Alvast een fijn weekend!

AnietD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

wederom dank je wel!!

 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Graag gedaan!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic