Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,323Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Verlenging abonnement verkeerd gegaan? Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Afgelopen maand liep mijn Smart L abonnement na twee jaar af, ik had 5GB data + 100 minuten per maand in mijn tegoed zitten. Nu zag al een tijdje een aanbod voor verlengen in de My Voda...

SF90 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben benieuwd of er nog meerdere opties zijn om ervoor te zorgen dat er iets gebeurd met mijn klachten naar Dynalogic.Heb via vodafone mijn telefoon laten opsturen om te laten maken. Gister 17-06-20...

ro0nie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extra gb voor 1 maand Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 1 GB extra in midden mei aangezet en de dag erna weer uit. Waarom moet ik dan voor mei en tevens voor juni € 7,50 ( dus 2x7,50) betalen?

afgesloten abbonement wissel Alleen-lezen Opgelost

gisteravond abbonement verlengt met red essential. dit moest start L zijn. graag omzetten

gebruik mobiele data terwijl mobiele data uit staat Alleen-lezen Opgelost

Dag, ik ben op vakantie in Canada en merk dat er kosten in rekening worden gebracht voor data gebruik terwijl Mobiel Netwerk uitstaat. Van de analyse optie in de app wordt ik niet wijzer. Wat is hier ...

LaurensV door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Niet eens met afschrijving Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Ik heb een nieuw contract afgesloten bij jullie (zie bijlage).In de winkel is mij verteld dat mijn nieuwe abonnement 13,50 m/p kost en dat hier nog eens 2,50 m/p vanaf werd gehaald. 11...

GALAXY NOTE9 Camera schoonmaken Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Hoe kan ik het beste de cameralens van de Note9 schoonmaken?Met een brillendoekje gaat ie strepen geven op de lens.En hij zegt best snel: Maak de lens schoon voor de beste resultaten.Hoe kan ik he...

Te goed Alleen-lezen Opgelost

Ik zie mijn tegoed niet meer. Hoe kan dit?

verlopen mobiele nummer opnieuw gebruiken Alleen-lezen Opgelost

Geachte meneer/mevrouw, Ik wil graag een Sim Only . Nu is dat niet zo moeilijk alleen ik wil graag mijn oude mobilenummer. Dit nummer is nog niet opnieuw uitgegeven! Is het mogelijk dat ik dat nummer ...

Corrossi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bellen vanuit buitenland Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik de support afdeling van Vodafone in nederland bellen vanuit het buitenland?

TonD door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

airpods Alleen-lezen Opgelost

kan je de airpods gewoon kopen in de winkel?

instellingen voor oneplus 7 pro Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg sinds ik in bezit ben van een oneplus 7 pro sms berichten dat mijn telefoon niet de juiste instellingen heeft. Op de site kan je geen oneplus selecteren. Indien er geen oplossing is kan dan d...

Pasje02 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

account aanmaken Alleen-lezen Onopgelost

Ik Heb de app my Vodafone gedownload en probeer een account aan te maken maar helaas ontvang ik geen bevestigingsmail. Heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload maar niets. Heb ook al in mijn spa...

Bgr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Actiecode Friends & Family Alleen-lezen Opgelost

Ik mag mijn abonnement gaan verlengen en heb besloten dat ik graag een iPhone X wil hebben, echter is deze via Vodafone niet meer verkrijgbaar helaas. Nu werd ik er door iemand op geattendeerd dat dez...

Nouk_ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Regelmatig niet beschikbaar als iemand me belt. Alleen-lezen Opgelost

Regelmatig gaat mijn S10+ maar 1x over, degene die belt krijgt de melding dat ik niet beschikbaar ben. ZEER VERVELEND! In de Vodafone winkel kreeg ik het advies mijn toestel opnieuw op te starten, dit...

Oldspijk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

TV + snel Internet en WiFI in Spanje Alleen-lezen Opgelost

Hallo, wij hebben Vodafone/Ziggo Red Onbeperkt Bellen en data en uitgebreide TV pakket in NL op 2 adressen. We zijn tevreden. NU gaan wij binnenkort een 4 maanden naarMontserrat, Valencia, Spanje en i...

Gesprekskosten zonder gesprek Alleen-lezen Opgelost

Ik ben mensen aan het bellen maar zij nemen niet op. Het gesprek druk ik weg na een paar keer overgaan. Toch worden hiervoor elke keer kosten in rekening gebracht. Ik krijg een smsje dat het laatste G...

imikethat door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom wordt de pukcode niet geaccepteerd? Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen dames, heren en buitenlui. Ik ben de pincode vergeten dus niet getreurd de pukcode ingevoerd. Nadat ik dat heb gedaan vraagt de telefoon 2 x om een pincode, ook dat gedaan. Maar daarna wor...

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 51 Likes

samsung a5 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu de Samsung s5..nog steeds tevreden. Is de A5 te vergelijken met de S5??. En heeft de A5 een led indicator die knippert als je een bv. appje hebt?

Astrid22 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen