Hoi
Mr-Frits Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Hoe je dit nu netjes kan oplossen is door hem toch weer door Vodafone te laten opsturen. Aangezien Vodafone geen reparatie bedrijf is en deze zelf ook moet opsturen is dit wel het beste om te doen. Langs een winkel gaan en daar heel goed op de info laten vermelden dat hij voor de 2e keer is toegezonden en dat het vorige probleem niet is verholpen.
Begrijp dat het lastig is maar dit is echt de weg die je moet bewandelen om je toestel te laten repareren. Zolang een probleem op te lossen is door deze te repareren zal Vodafone niet over gaan tot het geven van een nieuw toestel, lijkt me. Maar daar ga ik me niet tussen mengen, dat moet je echt uitzoeken met Vodafone en kan alleen via de
klantenservice van Vodafone of anders een prive bericht sturen via
Twitter en/of
Facebook om te vragen hoe of wat.
Maar ik zelf zou hem toch weer aanmelden en zorgen dat je een goede omschrijving hebt van je probleem.
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml