Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 999Oplossingen
  • 1,333Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Pop-up IMS service is gestopt Alleen-lezen Opgelost

Ik heb net een update gedaan. Nu verschijnt om de zoveel seconden de pop-up "IMS service is gestopt"ik kan de juiste oplossing om dit te stoppen nog niet kunnen vinden. Help!

Ocmer door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan ik mijn geld terug krijgen? Alleen-lezen Onopgelost

15 juli een online abonnement afgesloten, alle stappen gedaan die ik moest doen.20 juli toestel geleverd, diezelfde dag terug gebracht naar de winkel, inclusief het formulier MODELFORMULIER VOOR HERRO...

hopeloos door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

DriveXone Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, In augustus j.l. heb ik deze driveXone aangeschaft. Nu is de dienst gestopt en functioneerd de DriveXone niet meer. Wat is nu het vervolg en/of kan ik de driveXone retourneren met restitu...

hoenderd door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

instellingen DENVER wcm-5003mk2 wildcamera? Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg mijn DENVER wcm-5003mk2 wildcamera niet aan de praat. Heb een prepaid abonnement dat wel werkt in een samsung smartphone, maar niet in de camera.Heb verschillende instellingen geprobeerd, maa...

GerardB01 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Te mooi om waar te zijn Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag dacht ik het jaar goed te zijn begonnen, maar helaas te mooi om waar te zijn!!Abbonement bij vodafone afgesloten met combinatie van een samsung S8, dus ik dacht leuk een jbl speaker cadeau erb...

imaaraaa door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen van KPN naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Morgen is mijn abonnement verlengbaar bij mijn oude provider KPN (4 maanden van tevoren, abonnement loopt nog tot april). Nu wil ik graag overstappen naar Vodafone, dit omdat we thuis ook Ziggo ...

KV_ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorwaarden ziggo Alleen-lezen Opgelost

De regels voor het gebruik maken van de ziggo korting bij een vodafone abbonement verwijzen alleen maar naar KvK nummer/adres. Ik woon op een studentenflat waar ziggo wordt afgenomen volgens de studen...

Grolsch door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vakantie peru Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga in de zomervakantie naar Peru en ben nu alvast de meeste dingen aan het regelen. Ik zou het handig vinden om in Peru ook internet te hebben( de plekken die ik bezoek hebben vaak geen vrij wifi n...

merel1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone wallet app werkt niet op mijn LG G4 Alleen-lezen Opgelost

Beste, Ik kan blijkbaar geen gebruik maken van de wallet app nfc functie. Ik ben in het bezit van een LG G4 (H818N). Ik heb daarom ook NFC functie. Dit is ook een van de apparaten die onder de lijst v...

sleno door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verificatiefout Samsung A5 (2016) Alleen-lezen Onopgelost

Sinds de laatste update medio oktober 2017, krijg ik constant de melding "verificatiefout". Hierbij schakelt ie automatisch over op 4G, met als gevolg dat ik zojuist al de melding via Vodafone kreeg, ...

EricBr door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Kan niet inloggen tv anywhere met klantnr en pincode Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al lange tijd tv en internet abbonement met tv anywhere. Nu wil ik op mijn nieuwe android tablet ook tv anywhere installeren maar ik kan nergens met mijn klantnummer en pincode inloggen. Op de ...

Apfelkorn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid bundels 4G snelheid Alleen-lezen Opgelost

Wanneer ik een bundel prepaid met x GB koop, aan welke download en upload snelheden mag ik mij dan verwachten. De geafficheerde 4G(+) snelheden (10Mbit en meer) of zijn deze niet haalbaar via prepaid ...

waky door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

geen netwerk meer na systeemherstel samsung s6 Alleen-lezen Onopgelost

Geen netwerk verbinding meer of af en toe verbinding na fabrieks herstel.soms heb ik luttele tellen internet en dan weer niet wifi schakelt zichzelf uit ook heel raar!.Wie kan mij helpen dit probleem ...

jacey door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone uk toestel Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een toetsel in bestelling met simlock vodafone uk. Weet iemand of ik hier mijn vodafone nederland simkaart in kan gebruiken?

lob door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone 100 euro extra inruilkorting. Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Ik wil een abonnement afsluiten, en daarnaast staat een plaatje met '100 euro extra inruilkorting' waarbij het volgende staat ; € 100 extra inruilkorting!Scoor € 100 extra inruilkorting ...

JohnDoe door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen