Pop-up IMS service is gestopt Alleen-lezen Opgelost
Ik heb net een update gedaan. Nu verschijnt om de zoveel seconden de pop-up "IMS service is gestopt"ik kan de juiste oplossing om dit te stoppen nog niet kunnen vinden. Help!
Welkom op de Vodafone Community
Ik heb net een update gedaan. Nu verschijnt om de zoveel seconden de pop-up "IMS service is gestopt"ik kan de juiste oplossing om dit te stoppen nog niet kunnen vinden. Help!
15 juli een online abonnement afgesloten, alle stappen gedaan die ik moest doen.20 juli toestel geleverd, diezelfde dag terug gebracht naar de winkel, inclusief het formulier MODELFORMULIER VOOR HERRO...
Eind juli kreeg ik een mail met de mededeling dat in oktober mijn Ziggo mobiel contract overgaat naar Vodafone. Navraag bij de helpdesk (ik werd van de Ziggo helpdesk naar die van Vodafoe doorgeschake...
geen beltegoed gekregen
Goedemorgen, In augustus j.l. heb ik deze driveXone aangeschaft. Nu is de dienst gestopt en functioneerd de DriveXone niet meer. Wat is nu het vervolg en/of kan ik de driveXone retourneren met restitu...
Hallo, Per 27-01-2018 wijzigt mijn huidige abonnement naar een Sim only abonnement, omdat ik dacht dat mijn iphone het nog wel een jaar zou volhouden.Helaas is toch mijn iphone nu kapot gegaan. Kan ik...
Ik krijg mijn DENVER wcm-5003mk2 wildcamera niet aan de praat. Heb een prepaid abonnement dat wel werkt in een samsung smartphone, maar niet in de camera.Heb verschillende instellingen geprobeerd, maa...
Vandaag dacht ik het jaar goed te zijn begonnen, maar helaas te mooi om waar te zijn!!Abbonement bij vodafone afgesloten met combinatie van een samsung S8, dus ik dacht leuk een jbl speaker cadeau erb...
Beste,Morgen is mijn abonnement verlengbaar bij mijn oude provider KPN (4 maanden van tevoren, abonnement loopt nog tot april). Nu wil ik graag overstappen naar Vodafone, dit omdat we thuis ook Ziggo ...
Hoi, Ik heb bij Ziggo een 1-jarig Red Essential sim-only abonnement aangevraagd, daar zit dus 5 euro eindejaarskorting en 5 euro Ziggo korting in verwerkt. Hoe gaat het na het aflopen van het abonneme...
De regels voor het gebruik maken van de ziggo korting bij een vodafone abbonement verwijzen alleen maar naar KvK nummer/adres. Ik woon op een studentenflat waar ziggo wordt afgenomen volgens de studen...
Ik ga in de zomervakantie naar Peru en ben nu alvast de meeste dingen aan het regelen. Ik zou het handig vinden om in Peru ook internet te hebben( de plekken die ik bezoek hebben vaak geen vrij wifi n...
Beste, Ik kan blijkbaar geen gebruik maken van de wallet app nfc functie. Ik ben in het bezit van een LG G4 (H818N). Ik heb daarom ook NFC functie. Dit is ook een van de apparaten die onder de lijst v...
Sinds de laatste update medio oktober 2017, krijg ik constant de melding "verificatiefout". Hierbij schakelt ie automatisch over op 4G, met als gevolg dat ik zojuist al de melding via Vodafone kreeg, ...
Ik heb al lange tijd tv en internet abbonement met tv anywhere. Nu wil ik op mijn nieuwe android tablet ook tv anywhere installeren maar ik kan nergens met mijn klantnummer en pincode inloggen. Op de ...
Wanneer ik een bundel prepaid met x GB koop, aan welke download en upload snelheden mag ik mij dan verwachten. De geafficheerde 4G(+) snelheden (10Mbit en meer) of zijn deze niet haalbaar via prepaid ...
Hallo vorige week een abonnement afgesloten ( verlenging met nieuwe telefoon ) en na een paar dagen bleek dat er niets in systeem stond, had ook geen order nummer etc. dus kreeg advies via chat / twit...
Geen netwerk verbinding meer of af en toe verbinding na fabrieks herstel.soms heb ik luttele tellen internet en dan weer niet wifi schakelt zichzelf uit ook heel raar!.Wie kan mij helpen dit probleem ...
ik heb een toetsel in bestelling met simlock vodafone uk. Weet iemand of ik hier mijn vodafone nederland simkaart in kan gebruiken?
Beste mensen, Ik wil een abonnement afsluiten, en daarnaast staat een plaatje met '100 euro extra inruilkorting' waarbij het volgende staat ; € 100 extra inruilkorting!Scoor € 100 extra inruilkorting ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...