omatoetie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

na herstart is ontgrendelingswachtwoord vereist

ik heb een vodafone abonnement afgesloten en de simkaart in een LG smartphone gedaan. Alles werkte, alleen had deze telefoon geen geheugen meer.
Daarop heb ik het toestel uitgeschakeld en de simkaart in een HUAWEI P8 Lite gedaan.
Opgestart met mijn pin en nu vraagt het toestel: na herstart is ontgrendelingswachtwoord vereist
Wat is dit en waar vind ik het?
Ik ben een leek (76 jaar)
Bij voorbaat dank voor tips
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
omatoetie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Steven,
Ik las dat iemand zijn toestel had gebeld en dat toen alles normaal werkte. Dat heb ik ook gedaan, de telefoon ging over, ik kon opnemen. Nu geen problemen meer

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi omatoetie

Welkom op de Community .
Het ontgrendelingswachtwoord is iets wat u zelf hebt ingesteld in het toestel. Dit is niet iets wat wij kunnen achterhalen voor u.
Nadat u meerdere keren heeft geprobeerd uw apparaat te ontgrendelen, wordt 'Patroon vergeten' weergegeven op uw vergrendelingsscherm. Tik op Patroon vergeten.
Geef wanneer dit wordt gevraagd, de gebruikersnaam en het wachtwoord op van het Google-account dat u eerder heeft toegevoegd aan uw apparaat.
Stel de schermvergrendeling van uw apparaat opnieuw in.
Als u problemen ondervindt met inloggen op uw Google-account, probeert u deze stappen voor probleemoplossing om uw gebruikersnaam of wachtwoord op te geven.

Lukt het hiermee wel?
omatoetie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi omatoetie

Welkom op de Community .
Het ontgrendelingswachtwoord is iets wat u zelf hebt ingesteld in het toestel. Dit is niet iets wat wij kunnen achterhalen voor u.
Nadat u meerdere keren heeft geprobeerd uw apparaat te ontgrendelen, wordt 'Patroon vergeten' weergegeven op uw vergrendelingsscherm. Tik op Patroon vergeten.
Geef wanneer dit wordt gevraagd, de gebruikersnaam en het wachtwoord op van het Google-account dat u eerder heeft toegevoegd aan uw apparaat.
Stel de schermvergrendeling van uw apparaat opnieuw in.
Als u problemen ondervindt met inloggen op uw Google-account, probeert u deze stappen voor probleemoplossing om uw gebruikersnaam of wachtwoord op te geven.

Lukt het hiermee wel?
omatoetie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Steven,
Ik las dat iemand zijn toestel had gebeld en dat toen alles normaal werkte. Dat heb ik ook gedaan, de telefoon ging over, ik kon opnemen. Nu geen problemen meer
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
omatoetie wrote:
Bedankt Steven,
Ik las dat iemand zijn toestel had gebeld en dat toen alles normaal werkte. Dat heb ik ook gedaan, de telefoon ging over, ik kon opnemen. Nu geen problemen meer

Maar is dan het volledige probleem opgelost?
Of is het alleen nu bij opnemen opgelost? Kan je nu wel in je telefoon dan?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is mooi omatoetie
Goed om te horen! Misschien is het wel zo makkelijk om het vergrendelpatroon uit te zetten. Zodat dit probleem niet nog eens voorkomt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic