ferhatsarikaya

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

myvodafone

Hallo,

Ik heb sinds vandaag een abonnemnt bij vodafone. Als ik op de website van my vodafone inlog staat er dat er geen abonnement aan mijn account is gekoppeld. Dit kan je dus doen door dat er een sms met een code naar je telefoon wordt gestuurd. Wanneer ik de code invoer staat er dat mijn nummer niet correct is. Hoe kan dit als ik wel gewoon een sms krijg opgestuurd?
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ferhatsarikaya,

Wat je kunt proberen is eventueel de cookies te verwijderen van je internet browser en of een andere browser proberen.
Mocht het dan nog niet werken kun je hier terecht voor bij de Klantenservice.
Vanuit hier kan ik je namelijk niet verder helpen hiermee omdat ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone kan ivm jouw privacy.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Steven


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic