Wiggele

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

myvodafone prepaid verwijderen

Ik ben een tijd terug overgestapt van prepaid naar abonnement met nummerbehoud.

Heb abonnement kunnen toevoegen maar kan prepaidaccount niet verwijderen en bij instellingen en dergelijke lijkt het prepaidaccount als hoofdaccount te blijven functioneren waardoor ik alleen maar pagina’s als :  ‘oeps er is iets misgegaan’  omdat het niet meer bestaat.

Had een ander topic gevonden met zelfde vraag maar die stappen kan ik niet volgen omdat hij het account niet erkend.

Ik moet dit weg hebben anders kan ik mijn huidige abonnement niet inzien lijkt het.

Mvg,

Wiggele de Vries

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dan zou ik je accounts in feite dus verwijderen en kan je het opnieuw aanmaken. Maar als het nu wel goed lukt om het juiste account te kiezen, lijkt het me beter/makkelijker om het zo te laten :-). 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wiggele 
Oei, dat klinkt niet helemaal zoals het moet zijn en ik kan je daarmee jammer genoeg niet helpen. Maar er zijn Vodafone medewerkers die je graag verder helpen en met je mee willen kijken wat er nu aan de hand is.

Zou je de gewenste informatie willen invullen bij je instellingen?
Wat moet je invullen en waar kan je dit invullen? Lees hier deze topic en vul de gegevens aan. Dit is voor de Vodafone medewerkers en dan kunnen ze sneller in het systeem voor je kijken en je misschien al helpen op de achtergrond.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Wiggele . Welkom hier!

Niet handig dat je op deze manier niet goed gebruik kunt maken van je MyVodafone account. Ik zie inderdaad 2 klantnummers gekoppeld aan het e-mailadres in je profiel. Ik ontkoppel het oude account voor je! Laat je even weten of het gelukt is? 🙂 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Je hebt gisteren pas je nieuwe nummer toegevoegd, zie ik. Je zou nu in MyVodafone gewoon moeten kunnen kiezen voor het juiste klantnummer. Rechts bovenin kan je kiezen tussen je prepaid en je huidige abonnement klantnummer. Je kunt zelf je prepaid klantnummer hier ook uit verwijderen. De stappen om dit te doen vind je in het antwoord in dit topic: 
 

  1. Log in op My Vodafone (website)
  2. Selecteer klantnummer
  3. Ga naar 'Privacy instellingen' bij 'Profiel' 
  4. Klik op 'Gegevens verwijderen'



Lukt dit niet, is het denk ik het makkelijkst om je account even volledig los te koppelen, zodat je het account opnieuw kunt registreren (dan begin je dus even met een schone lei). 

​​​​​​Laat je ons even weten of het gelukt is? 🙂 

Wiggele
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Wiggele . Welkom hier!

Niet handig dat je op deze manier niet goed gebruik kunt maken van je MyVodafone account. Ik zie inderdaad 2 klantnummers gekoppeld aan het e-mailadres in je profiel. Ik ontkoppel het oude account voor je! Laat je even weten of het gelukt is? 🙂 


Ik kan nu voor het het juiste account kiezen waardoor ik bij kan waar ik bij moet dus in principe is het belangrijkste opgelost. Het andere account verwijderen lukt niet omdat zodra ik probeer naar privacy instellingen te gaan bij profiel, geeft hij aan dat er iets verkeerds is gegaan, ik kan dus niet bij die pagina komen.
Ik weet niet precies wat je bedoeld met account loskoppelen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dan zou ik je accounts in feite dus verwijderen en kan je het opnieuw aanmaken. Maar als het nu wel goed lukt om het juiste account te kiezen, lijkt het me beter/makkelijker om het zo te laten :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic