folke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

my vodafone

Ik kom masr niet bij my vodafone al lang niet. Balen is dat
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@folke,

Hoe log je in en sinds wanneer kun je dit niet meer?
Normaliter is dit met je 06 nummer en dan je wachtwoord.
Heb je een sms ontvangen van Vodafone dat je wordt omgezet naar het nieuwe systeemdan log je een keer in op de website met je nummer en wachtwoord. Daarna wordt er gevraagd naar je emailadres. Deze bevestig je en daarna log je voortaan in met je emailadres en wachtwoord. Gebruik je de app. Dan verwijder je deze en installeer je hem opnieuw. Daarna kun je ook daar inloggen met je emailadres.

Als je niet meer weet hoe je inlogt kun je op de website aangeven dat je het wachtwoord vergeten bent. Dan kun je kiezen om een tijdelijk wachtwoord te krijgen via sms of via je emailadres als je deze ook ingevuld hebt.

Lukt het dan nog niet raad ik je aan om eens de cookies te verwijderen van je browser of evt een andere browser uit te proberen.
Op dit moment zijn er werkzaamheden aan het systeem dus je kunt pas na 12:00 uur vanmiddag inloggen.

Groetjes stevied86

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@folke

Check voordat je een topic plaatst eerst de regels:
    Gebruik éérst de zoekfunctie! Vind je geen topic over jouw onderwerp? Geef je topic dan een duidelijke titel. Dus NIET: “vraagje”, of “probleem”
Aangezien je topic niet is aangemaakt volgens de regels sluit ik bij deze je topic. Mocht je andere vragen hebben, maak dan even een nieuw topic aan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic