michelsea

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobile protect ontgrendelen gaat niet

Hallo,

het touchscreen van mijn telefoon is kapot en daarna is telefoon vergrendeld door mobile protect. Nu moet ik dus een pincode op mijn toestel ingeven, maar dat gaat door het kapotte scherm niet meer. En nu kan ik dus mijn bestanden niet op de pc zetten.Wat moet ik nu doen?

groetjes Bianca
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Bianca, dat is inderdaad nogal onhandig. Er is gelukkig wel een oplossing voor: we kunnen het toestel op afstand voor je ontgrendelen. Neem aub even contact op met de klantenservice en leg de situatie uit. Mijn collega's kunnen dan een verzoek doen bij onze technische dienst om bij wijze van uitzondering je toestel te deblokkeren.

Dat is uiteraard niet heel simpel, anders zou zo'n app weinig zin hebben, maar het kan. Zorg aub dat je al je klantgegevens en de pincode van de app bij de hand hebt, zodat we ook zeker weten dat we de eigenaar van het abonnement en toestel spreken. En dat we niet voor een oneerlijke vinder iets unlocken ;). Zal denk ik na het weekend worden dat je toestel geunlockt wordt, maar het kan gelukkig wel!
Bianca73

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
alvast bedankt ik zal contact opnemen. maar ik heb geen abonement meer bij jullie. is dat een probleem?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan dient het simkaartje erin te zitten wat van Vodafone was. Of je zou het toestel kunnen terug zetten naar fabrieksinstellingen via een hard reset.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bianca73 , is het inmiddels al gelukt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hi Bianca73 , ik ben benieuwd of het nog is opgelost
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic