Rocher1050

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobiel inlossen

Ik heb een anderen mobiel gezien die ik wil hebben nu wil ik eerst deze inlossen hoe gaat dit te werk?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rocher1050 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan vragen aan Vodafone voor een aflossing in 1x. 
Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:

  1. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
  2. Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
  3. Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  4. Je betaalt het resterende bedrag
  5. We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  6. Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

Goed om te weten

  • Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan


Eventueel zou je ook kunnen kijken voor Vodafone Next. Misschien is dit ook iets voor je? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rocher1050 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan vragen aan Vodafone voor een aflossing in 1x. 
Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:

  1. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
  2. Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
  3. Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  4. Je betaalt het resterende bedrag
  5. We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  6. Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

Goed om te weten

  • Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan


Eventueel zou je ook kunnen kijken voor Vodafone Next. Misschien is dit ook iets voor je? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Rocher1050 

Welkom op de community! 
Is het gelukt om je toestel af te betalen via de bovenstaande stappen die @Energieboy door gaf? Mocht dat niet het geval zijn, dan vraag ik dit graag voor je aan.
Kun je dan de gegevens in je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic