Hallo @Cecilia, we zijn inmiddels een weekje verder. Oorverdovende stilte vanuit Vodafone. En nog steeds is het probleem niet opgelost.
Morgen zijn we precies een maand na levering. En kreeg ik het schitterende aanbod om een maandje m'n abonnement niet te hoeven betalen(!!!???) met een bonus van @€25 (!!!???). Daar heb ik al twee sms berichten van ontvangen dat er credit facturen klaar staan. Ook dat niet dus. En ook niks op m'n bankrekening gestort. (Wát kan Vodafone wél?)
Ik betaal nu dus een abonnement voor m'n oude telefoon waarvan de sim sowieso niet meer werkt. En een nieuw abonnement dat niet wordt geïncasseerd voor een half werkende telefoon.
Al een maand lang ben ik niet mobiel bereikbaar voor m'n klanten!!!!!
Wát en wanneer gaat Vodafone hier iets aan doen? Waarom denkt Vodafone dat ze zó met hun trouwe klanten om kunnen gaan? Hoe zou een Vodafone werknemer reageren als hem/haar dít zelf zou overkomen?