Louistje

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Likewize niet wize

Beste, 
Ik zit nog steeds op een antwoord van likewize te wachten. Ook van Vodafone hoor ik niets. In welke soap ben ik beland? 
Waar is mijn opgestuurd mobiel. En waar blijft mijn cashback. Dit loopt al maanden. 
Schandalig hoe met klanten wordt omgegaan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3453Posts
  • 1036Oplossingen
  • 1128Likes

Hi @Louistje 
Hier ben ik alweer! Ik kreeg zojuist het bericht dat ze je toestel helaas niet hebben kunnen vinden, maar dat ze ervoor gaan zorgen dat je uiteraard wel de uitbetaling krijgt. Dit zal uiterlijk begin volgende week zijn! 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 12148Posts
  • 3538Oplossingen
  • 3159Likes

Zoals je misschien op deze community hebt gelezen, Likewize loopt een beetje achter door alle drukte. Uiteraard vervelend maar ook wel weer goed dat mensen massaal hun mobiel terug sturen. Cecilia werkt bij Vodafone en zal je, wanneer ze weer aanwezig is, je helpen met het uitzoeken. 


Lees onderstaande blokje en mocht je nog aanvullende gegevens hebben van LikeWize, geef deze informatie dan ook bij je profielinstellingen, dat maakt het makkelijker zoeken. Gelukkig is er voor veel mensen een oplossing gevonden, ik verwacht dat dit bij jou ook het geval zal zijn. Plaats ook je verzendcode in de profielinstellingen, altijd handig voor ze om te weten.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3453Posts
  • 1036Oplossingen
  • 1128Likes

Hi @Louistje, goedemorgen!

Jammer om te lezen dat je nog niets vanuit de case naar klachten hebt vernomen. Ik zie dat het gaat om de vorige inruilactie met een Samsung S24. Dit is dus al een tijdje geleden, aangezien deze actie liep tot en met 3 maart en de facturen t/m 3 maart konden worden ingediend tot het weekend voor Pasen om een promotiecode te generen. Ik zet dit graag voor je uit via een andere weg. Wil je hiervoor het volgende naar mij toesturen?


* Track&Trace + screenshot Post NL
* Referentienummer
* Informatie over het verstuurde toestel (merk, type, geheugen, kleur)
* IMEI nummer verstuurd toestel
 

Louistje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia,

Eindelijk iemand die het oppakt.

Dank daarvoor.

 

Antwoord op je vragen:

* Track&Trace + screenshot Post NL: 3SKAVZ511773456   
* Referentienummer: Inruildeals ref nr. 6218457
* Informatie over het verstuurde toestel (merk, type, geheugen, kleur): Samsung S21+, zwart, 256GB

Retour bedrag is € **

CashBack: € **

* IMEI nummer verstuurd toestel: IMEI – ****, Samsung S21+.

 

 

Louistje_0-1718719526472.jpeg

Louistje_1-1718719573005.jpeg

 

 

Ter info: Onderstaand tref je het relaas aan van de weg die ik heb moeten bewandelen door toedoen van Likewize.

Je begrijpt dat ik dit niet echt kan waarderen, het lange wachten en dan ook nog aangeven dat het toestel niet is ontvangen. Schandalig. Ik hoop echt dat je duidelijkheid krijgt over dit gebeuren.

Mijn dank alvast.

 

22-3-24, Via PostNL opgestuurd, Samsung S21+.

23-3-24, ontvangstbewijs van PostNL, zie bijlage.

03-4-24, is een en ander door jullie ontvangen? Gezien ik op 30-3-24 de vraag krijg op hem op te sturen.

04-4-24, uw reactie:

“Ik wil u eraan herinneren dat ik u 7 dagen geleden heb vermeld en bevestig dat uw pakket op 23 Maart bezorgd was.  Dat was op een Zaterdag, onze inspectieteam had namelijk 3 werkdagen de tijd om uw levering te inspecteren.”

20-4-24, Status opgevraagd.

23-4-24, uw reactie:

“Ik zie helaas dat uw toestel nog niet is geinspecteerd.”

Wat is IMEI nr toestel?

23-4-24, heb ik niet maar kunt uzelf vinden in order 33**, datum: 10-062021.

                (Toen wist ik niet dat u niet in het bestand van Vodafone kunt komen.)

26-4-24, probleem geëscaleerd naar hoofdkantoor.

11-5-24, status opgevraagd

14-5-24, wederom status opgevraagd.

14-5-24, uw reactie “ik snap uw frustratie volledig”

17-5-24, Toestel nooit aangekomen. Door verwezen naar PostNL, voor onderzoek.

19-5-24, Wederom kopie Post NL met ontvangst handtekeningen opgestuurd.

23-5-24, Vraagt wederom IMEI nr op

23-5-24, Imei nr opgevraagd bij Vodafone en opgestuurd:

IMEI – *** Samsung S21+.

24-5-24, Onderzoeksteam is er mee bezig.

30-5-24, Weer status opgevraagd.

04-6-24, Nu is weer het wachten op het magazijnteam.

**Bericht aangepast door moderator wegens privacy**

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12148Posts
  • 3538Oplossingen
  • 3159Likes

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3453Posts
  • 1036Oplossingen
  • 1128Likes

Hi @Louistje 

Bedankt voor je vlotte reactie en dat je mij alle informatie wilde toesturen. Ik heb dit zojuist uitgezet bij mijn contactpersoon binnen LikeWize en hoop spoedig meer te horen. Het duurt namelijk al een behoorlijke tijd en dit is veel langer dan we gewend zijn wat betreft de inspectie/uitbetaling. Zodra ik meer weet, dan hoor jij uiteraard weer van mij via deze weg! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3453Posts
  • 1036Oplossingen
  • 1128Likes

Hi @Louistje 
Hier ben ik alweer! Ik kreeg zojuist het bericht dat ze je toestel helaas niet hebben kunnen vinden, maar dat ze ervoor gaan zorgen dat je uiteraard wel de uitbetaling krijgt. Dit zal uiterlijk begin volgende week zijn! 

Louistje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia, 

Ik heb vandaag het bedrag wat ik tegoed had op mijn rekening gestort gekregen. 

Mijn dank voor je hulp. Zonder jouw inspanningen was ik waarschijnlijk nog bezig. Fijn dat je dit probleem zo voortvarend hebt opgepakt. Blij met je.

Nogmaals bedankt. 

Groeten Louis 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3453Posts
  • 1036Oplossingen
  • 1128Likes

Ontzettend graag gedaan @Louistje. Ik ben blij dat we het via deze weg zo snel hebben kunnen oplossen samen en dat het bedrag inmiddels al op je rekening staat. Ik zal een notitie in de case achterlaten dat het via de Community is opgelost en de case gesloten kan worden. Ik wil je alvast een fijn weekend toewensen! 🙂

Louistje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nogmaals bedankt. 

Jij ook een fijn weekend. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic