Hallo Cecilia,
Eindelijk iemand die het oppakt.
Dank daarvoor.
Antwoord op je vragen:
* Track&Trace + screenshot Post NL: 3SKAVZ511773456
* Referentienummer: Inruildeals ref nr. 6218457
* Informatie over het verstuurde toestel (merk, type, geheugen, kleur): Samsung S21+, zwart, 256GB
Retour bedrag is € **
CashBack: € **
* IMEI nummer verstuurd toestel: IMEI – ****, Samsung S21+.
Ter info: Onderstaand tref je het relaas aan van de weg die ik heb moeten bewandelen door toedoen van Likewize.
Je begrijpt dat ik dit niet echt kan waarderen, het lange wachten en dan ook nog aangeven dat het toestel niet is ontvangen. Schandalig. Ik hoop echt dat je duidelijkheid krijgt over dit gebeuren.
Mijn dank alvast.
22-3-24, Via PostNL opgestuurd, Samsung S21+.
23-3-24, ontvangstbewijs van PostNL, zie bijlage.
03-4-24, is een en ander door jullie ontvangen? Gezien ik op 30-3-24 de vraag krijg op hem op te sturen.
04-4-24, uw reactie:
“Ik wil u eraan herinneren dat ik u 7 dagen geleden heb vermeld en bevestig dat uw pakket op 23 Maart bezorgd was. Dat was op een Zaterdag, onze inspectieteam had namelijk 3 werkdagen de tijd om uw levering te inspecteren.”
20-4-24, Status opgevraagd.
23-4-24, uw reactie:
“Ik zie helaas dat uw toestel nog niet is geinspecteerd.”
Wat is IMEI nr toestel?
23-4-24, heb ik niet maar kunt uzelf vinden in order 33**, datum: 10-062021.
(Toen wist ik niet dat u niet in het bestand van Vodafone kunt komen.)
26-4-24, probleem geëscaleerd naar hoofdkantoor.
11-5-24, status opgevraagd
14-5-24, wederom status opgevraagd.
14-5-24, uw reactie “ik snap uw frustratie volledig”
17-5-24, Toestel nooit aangekomen. Door verwezen naar PostNL, voor onderzoek.
19-5-24, Wederom kopie Post NL met ontvangst handtekeningen opgestuurd.
23-5-24, Vraagt wederom IMEI nr op
23-5-24, Imei nr opgevraagd bij Vodafone en opgestuurd:
IMEI – *** Samsung S21+.
24-5-24, Onderzoeksteam is er mee bezig.
30-5-24, Weer status opgevraagd.
04-6-24, Nu is weer het wachten op het magazijnteam.
**Bericht aangepast door moderator wegens privacy**