Rouzbeh

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn besteling. en mijn klantennummer

ik heb een abone besteld. samaung s10plus 512gb met essential 10g per maand. ik wil weten waneer ik mijn toestel krijg. en ik wil mijn klantennummer hebben. om mijn vodafone met mijn zigo te kunnen koppelen online.
12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rouzbeh
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze informatie kan ik je niet online hier op de community geven. Daarvoor moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Het koppelen van je Ziggo & Vodafone account is niet nodig om daarvoor de extra's te krijgen. Je mag natuurlijk wel je Ziggo account en je Vodafone account koppelen, maar dat hoeft niet! En deze kan je pas koppelen als je abonnement is ingegaan.

Veel plezier met je nieuwe telefoon en je Vodafone abonnement.



Hou daarna wel rekening met onderstaande (omdat je Ziggo en Vodafone hebt):
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Rouzbeh of heeft Energieboy je vraag beantwoord?
Rouzbeh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hi... ik heb vodafone gebeld... all mijn gegevens gegeven.. nog een keer..dat was vorige week... ik will liever dit week hebben. maar zo te zien duurt he langer dan 2 weken. ik zit zonder abone. en dit is mijn eerste keer dat ik zn abone met toestel in termijn vraag aan een provider.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hebben zij je wel kunnen vertellen wanneer het toestel geleverd wordt en wanneer het in gaat?
Rouzbeh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee. ze hebben geen idee. ik snap het niet. waarom moet het zo moeilijk zijn. ik heb all 2 keer informatie over mn inkomen en huurbedrag gegeven..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is er wel al goedkeuring geweest omtrent de BKR?
Rouzbeh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat is bkr? gisteren had ik gebeld en weer mijn info gegeven. over bkr heb ik niks gehoord. ik zal 150 euro eenmalig betalen en 54 euro per maand. dat kan ik. als ik het niet kon dan ging ik ook geen abonee bestellen. toch?. maar ik begrijp u wilt mij helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
BKR heeft te maken met de lening voor het toestel.
Zodra de lening voor het toestel hoger is dan 250,00 dan wordt je geregistreerd voor een BKR registratie.
Dit zijn wij verplicht te controleren en aan te vragen. Dit is namelijk wettelijk bepaald.

Als je vandaag de gegevens door hebt gegeven, is binnen 48 uur bekend of het mogelijk is. Daarna wordt er een orderbevestiging gestuurd via mail.
Rouzbeh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja... all die nieuwe toestelen zijn bijna 1000 euro waard elke.. er is geen nieuwe toestel onder 250... but anyway. nu begrijp ik het. dank u. ik wacht. nu weet ik de tijd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super 🙂 mocht je nog vragen hebben, dan kun je bellen met 0800-0560. Zij kunnen zien of het is afgewezen of goedgekeurd. De levertijd etc.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic