Dylan1993

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

micro sim-kaart aanschaffen/ruilen met sim-kaart

ik heb een nokia lumia 610 besteld en ontvangen als vervanging van mijn nokia 6700. hierbij werd het bestaande abonnement voortgezet en zou ik mijn gegevens d.m.v. mijn sim-kaart kunnen behouden. de nokia lumia maakt echter gebruik van een MICRO sim-kaart. nu kan ik dus geen gebruik maken van mijn nieuwe toestel en moet ik naar een vodafone hulpservice of een micro sim-kaart kopen. de laatstgenoemde optie heeft mijn voorkeur. mijn vraag is of deze dan geactiveerd kan worden en het hoeveel dat dan mag kosten.
 
mvg

Dylan

22 Reacties 22
aangenaam-wonen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In een telefoonwinkel kunnen ze de normale simkaart in een "pons"apparaatje doen waarna je bestaande simkaart het formaat van een micro sim krijgt. bewaar het randje, hiermee kun je van de micro simkaart weer een normale simkaart maken. Dit was bij mij kosteloos. Dit is vooral handig als je een leentoestel krijgt met een andere sim kaart afmeting of een duo sim kaart hebt,

Donna83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag m`n Samsung Galaxy S5 binnen gekregen. Helemaal goed! Maar in m`n oude telefoon zit een normale sim kaart en in m`n nieuwe een micro sim kaart.. Nou kan ik dus niet bellen, m`n nieuwe abo gaat pas in eind februari. Heb geen zin om te wachten tot dan, anders had ik nu ook geen nieuwe telefoon besteld.. Wat kan ik nou doen? Zelf gaan zitten knippen lijkt me niet echt handig..

Ik hoor het graag!

Greetz Donna
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Donna,

Ben je overgestapt met nummerbehoud en momenteel nog klant bij een andere provider? Dan raad ik je aan om daar een nieuwe simkaart aan te vragen met het juiste formaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic