Patele

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel retour

Begin oktober hebben wij abonnementen (telefonisch) verlegt (dom,dom,dom) bij Vodafone. 10 oktober netjes 2 nieuwe toestellen (Samsung Galaxy S5) gekregen per post. 17 oktober ging de beelscherm van een van de toetellen 'dood'. Moest het terug sturen, kreeg ik een nieuwe toestel (volgens de mensen in Vodafone winkel in Apeldoorn en de klantenservice aan de telefoon). 18 oktober toestel met aangetekend pakket terug gestuurd. Volgens Track en Trace was het pakketje 21 oktober om 14:07 ontvangen. Nou... het is ondertussen 1 november... en volgens de klantenservice is mijn toestel nog niet retour.... Want als hij retour was kreeg hij een nummertje. Die dus ontbreekt in de computer op dit moment. Ik krijg hier echt schoon genoeg van. Ik bel, en ik bel, en ik bel en ik hoor alleen maar 'sorry, hij is nog niet retour... moet ECHT al er zijn maar helaas is het nummertje nog niet..' Dat de service van Vodafone beneden alle pijlen is wist ik wel, maar je gaat me toch niet veretellen dat de toestel er niet is als ik het kan bewijzen dat die wel verstuurd EN ontvangen is.

Hoe krijg ik mijn nieuwe toestel??? Het geld is wel van de rekening af, want betalen moet je altijd op tijd. Maar waarvoor betaal ik dan????????
2 Reacties 2
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Zie dit topic.
Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Feedback-Suggesties/Maak-rechtstreeks-contact-met-directeur-klantenservi...

Ik zou gewoon rechtstreeks contact leggen met de manager Klantenservice. En hem ongezouten de waarheid zeggen over het falen van de Vodafone Klantenservice. Waar hij voor verantwoordelijk is. Misschien dat het dat eindelijk tot hem door dringt dat hij ingrijpende maatregelen moet nemen. Of anders zijn biezen moet pakken.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic