Begin het een beetje zat te worden met Vodafone. Ben al jaren klant maar elke keer dat ik mijn abonnement verander/verleng gaat er wel weer wat mis. Heb op 11 maart mijn Red Together abonnement weer verlengd, kreeg kort geleden een sms dat ik 10 GB meer data zou krijgen per 1 maart. Ja vergeet het maar, gebeld en ook contact gezocht via Het Forum. Inderdaad er klopt iets niet werd er verteld, een Case aangemaakt. De Case is nergens bekend? De mensen van het Forum weten het ook niet. Misschien moet ik dan maar weer een klacht indienen? Vodafone zo ga je toch niet met klanten om.
Goedenavond Joop! Logisch dat je niet eindeloos in de weer wil zijn met de bundel. Ik heb het abonnement opnieuw op het nummer gezet. Dat zorgt ervoor dat je automatisch de upgrade krijgt. Let op: Je ziet nu in My Vodafone 260 GB. Dat is 160 GB van de oude bundel + 100 GB voor de bundel die ik erop heb gezet. Vanaf 1 april zie je 200 GB staan (50 + 50 GB wat wordt verdubbeld vanwege Ziggo). ^Ivo