simone1967

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
ik heb vandaag update gehad van samsung s3 was firmwave of zo iets alles werkt maar kan me email niet instellen geeft iedere keer verificatie mislukt nooit geen problemen gehad wie kan me helpen aub
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
simone1967
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
ehet is opgelost ben naar een winkel gegaan die had het binnen 5minuten voor elkaar

bedankt in iedr geval

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Simone, welkom op het forum. Is het al gelukt om je e-mail in te stellen?

Zo niet, kun je me dan vertellen:
- om wat voor mailadres het gaat? Bv gmail, vodafone.nl, ziggo, enzovoort?
- gaat het om inkomende instellingen (mail ontvangen), uitgaande instellingen (mail versturen) of beiden?
- of je internet verder normaal werkt
simone1967
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
hoi bas

helaas nog niet gelukt verschillende keren gebeld naar vodafone maar die sturen van het kastje naar kastje
voor de updat van firmware geen problemen met mail

gaat oom *edit door BasT: e-mailadres even verwijderd, dat scheelt spam ;)*

wel internet maar geen mail
in en uit niet krijg het account niet in me telefoon
snap er geen houd van

groetjes simone

kan dus helemaal niks tewijl ik me hotmail wel gewoon kan openen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, we gaan er stapsgewijs doorheen.

"Verificatie mislukt" betekent over het algemeen dat er ofwel een beveiligingsoptie niet goed staat (bv SSL), ofwel dat er een wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt.
Check aub even de instellingen voor je PC via: https://www.vodafone.nl/support/vodafone-thuis/internet-en-email/thuis-email-instellen.shtml
Die zijn qua gebruikersnamen en beveiligingsinstellingen hetzelfde als wat in je telefoon moet, al zijn uiteraard de menu's in je telefoon wel anders. Noteer die gegevens.

Doorloop vervolgens in je toestel het instellen van je mail. Kun je aangeven in welke stap van het instellen het precies fout gaat?
simone1967
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
heb ik allemaal al gedaan maar blijft het aangeven

acount toe voegen vraagt ie doe ik en dan geeft ie verivatie mislukt
met de hand in stellen pop3 lukt ook niet

snap er geen houd van hoor
simone1967
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
ehet is opgelost ben naar een winkel gegaan die had het binnen 5minuten voor elkaar

bedankt in iedr geval

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic