Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Zeer slechte verbindingen buiten de Randstad Alleen-lezen Onopgelost

We zijn net terug van vakantie in Drenthe. We zijn 14 dagen weggeweest en hebben 14 dagen geen internet kunnen ontvangen. Ook in Groningen hadden wij geen internet bereik. Ook wordt de verbinding slec...

YvonneD door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan me whatsapp niet activeren op me s4 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds zaterdag 11-08-2013 ben ik trotse eigenaar van een Samsung Galaxy S4. NU is het echter zo dat ik onder geen beding me bestaande nummer van vodafone kan laten veriferen op Whatsapp niet via een s...

william door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoon zonder batterij Alleen-lezen Onopgelost

Op dinsdag 30 juli bezocht ik de Vodafone winkel in Alphen aan den Rijn voor het verlengen van mijn abonnement. Gekozen voor bel/sms/web 100 incl. Nokia Lumia 820. De telefoon was niet op voorraad in ...

rob21769 door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxys4 leest simkaart niet ? Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren eindelijk mijn nieuwe samsung galaxy s4 ontvangen. Alles goed ontvangen met een nieuw simkaartje. Toen ik het simkaartje telefonisch wilde activeren ging het mis.Eerst netjes een uur gewacht,...

RonMar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sd card nokia lumia 820 Alleen-lezen Onopgelost

welke sd card werkt het best in de lumia 820? Class 2,4,6, of 10

rob21769 door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slechte dekking lochtstraat stramproy Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben overgestapt van KPN naar Vodafone omdat KPN een slechte dekking heeft op de Lochtstraat in Stramproy.Nu heeft onlangs Vodafone in de mast op de Lochtstraat de UMTS uit de mast weggehaald, met a...

pleunis door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen sms versturen, wel ontvangen. Alleen-lezen Opgelost

Hallo Iedereen, Na uren zoeken heb ik het maar op gegeven, en probeer ik hier op dit forum mijn antwoord te vinden.Het probleem is namelijk dat ik geen sms kan ontvangen, maar wel versturen.Het nummer...

Publieke 3G ip blokken. Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik zie regelmatig melding in de logfiles van mijn email server dat bv host 195-240-16-67.ip.telfort.nl inlogt met verschillende gebruikers namen, deze gebruikers namen zijn valide dus dat is het ...

pjanzen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy s2 mini start niet meer op Alleen-lezen Onopgelost

Vrijdag kreeg ik een update melding op mijn samsung galaxy s2 mini. Maar omdat mijn mobiel daardoor vast begon te lopen heb ik hem uitgezet. Toen ik hem weer aan wou zetten, deed hij dat niet meer? Ka...

vodafone prepaid niet meer geldig Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een simlock telefoon met vodafone prepaid erin zitten. ik had een aantal problemen met mijn telefoon hij is #x niet gemaakt pas bij de 4de keer. Alleen ik heb niet opgewaardeerd en nu is mijn s...

ilham door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoud lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Onlangs heb ik geprobeerd via de vodafone site mijn nummer te laten behouden want mijn abonnement is niet meer geldig. Maar als ik het formulier invul dan krijg ik een fout melding wat moet ik doen?

Sim iphone Alleen-lezen Onopgelost

Om een simkaart in de iphone te stoppen heb je een simschijfje nodig. Past het simschijfje van de ipad ook in de iphone 4 ?

Batterij leeg en reageert niet op oplader Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Vanochtend viel mijn Samsung gallaxy s2 uit nadat de batterij toch echt helemaal leeg was. Nu ik hem savonds weer op probeer te laden reageert ie niet op het feit dat ie in de oplader zit. Ik he...

Hesterb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opwaarderen ?!?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb te weinig prepaid te-goed en kan niet opwaarderen !!! Als ik een nummer bel, dan zeggen ze u hebt te weining prepaid te-goed bel naar het gratis nummer 1200 om optewaarderen. Als ik naar 1200 b...

Dukestein door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met het abonnement van vodafone. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Allemaal. Ik heb van af mijn 15de al een abonnement bij vodafone. Ik heb deze destijds in de winkel afgesloten. Omdat ik nog niet meerder jarig was moest dit op de naam en rekening van mijn moed...

Ancelle door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet/Whatsapp werkt niet meer na toestel update Alleen-lezen Onopgelost

Onlangs heb ik de software van mijn blackerrry 9800 ge-updated. Voor de update kon ik zonder blackberry internet (en zonder WIFI) gebruik maken van whatsapp en internet. Sinds de update krijg ik de me...

Opzegging toestelverzekering lijkt onmogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Voor de zoveelste keer maar weer mijn opzegging gemaild naar Vodafone Garant. Keer op keer blijkt iedere maand weer een bedrag voor de toestelverzekering van mijn rekening afgeschreven. Wat kan ik nu ...

Simon79 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Gecrashed Alleen-lezen Onopgelost

Mijn samsung s2 doet het niet meer. Bij het opstrarten blijft hij op samsung staan.

Meske1985 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbinding continu verbroken galaxy s plus Alleen-lezen Onopgelost

ik heb sinds ong 3 weken dat mijn verbinding met vodafone word verbrokenals ik mijn tel opnieuw opstart dan doet alles het weerals ik thuis ben gaat het op wifi primamaar als ik de deur uit ga dan maa...

dademaka door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beltegoed niet bijgeschreven Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ik heb ongeveer een uur geleden beltegoed gekocht via de my Vodafone app, dus betalen via iDeal. Het bedrag (20,- euro) is wel van mijn rekening afgeschreven, maar mijn beltegoed is nog n...

M2206 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen