Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

levertijd apple watch 9

goedenavond, ik had een vraag ik heb zojuist de apple watch 9 besteld. er staat bij een langere levertijd, maar hoe lang is de levertijd eigenlijk ervan

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @Damian1998 

Wat leuk dat je een Apple Watch 9 hebt besteld! Logisch dat je deze zo snel mogelijk om je arm wilt dragen. De verwachting is dat de levertijd binnen enkele werkdagen is. 

QTA92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia Hoe zit het met de levering van de AW ultra 2? Ik had mijn order binnen gekregen met een link om het te volgend alleen zag ik dat er wat issues waren met de site. Hoe kan ik de actuele status checken of zou jij dit eventueel ook kunnen doen?

 

Alvast bedankt! 🙂 

Jaimywerkman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@QTA92 Ik heb exact hetzelfde.  Sprak een medewerker aan de telefoon en deze gaf aan dat het weken kon duren. Beetje raar dat je/we gaan mailtje hiervan krijgen. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Hi allen, 
 

Op onze website staat nu per Apple Watch aangegeven of deze op voorraad is of niet. Kunnen we de gekozen Apple Watch niet binnen vijf werkdagen bezorgen, dan zul je na deze vijf werkdagen een SMS/email ontvangen waarin we aangeven per welke datum we verwachten te kunnen leveren. 

MarcoH2

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik volg deze even ivm levertijd Apple Watch Ultra 2, besteld via VF.

RP020

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

 

stel als ik nu een apple watch 9 bestel (2-3 weken levertijd) en ik heb het nog niet binnen voor 15 dec. Kan ik het dan makkelijk annuleren en degene die wel beschikbaar is bestellen?

 

groetjes,

 

 

Raymond

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @RP020, goedemorgen en welkom hier!

Dat is zeker mogelijk! Stel dat je de gewenste Apple Watch nog niet in huis hebt voor 15 december, dan kan de afdeling Status Order (0800-0560) de bestelling voor je aanpassen naar de Apple Watch die wel direct leverbaar is 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic