Debbie23

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

levering SD sim card voor tablet

Met Guido vd verkoop een nieuw abonnement afgesloten (verlengd voor 2 jaar) en ik zou ook een extra SIM voor mn tablet ontvangen. Dit moet in SD format zijn en zou apart worden geleverd. Enig idee wanneer ik deze kan verwachten? Tevens vraag ik mij af waarom mijn whats app over n maand verloopt? Tenslotte is mijn abonnement met 2 jaar verlengd en na t gebruiken vd reeds verzonden code hiervoor, verlengd ie m niet. Bij voorbaat dank!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Als het echt om die tablet gaat, moet ik je teleurstellen.
Dat is een wifi tablet waarbij het geheugen uitgebreid kan worden met een microSD kaart, meer niet.
Je kan er geen simkaart in doen waardoor je mobiel internet kan ontvangen, je blijft afhankelijk van wifi.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Debbie23,

Allereerst welkom op het forum.

Betreft de extra simkaart hier een MultiSim? Deze wordt inderdaad apart geleverd. In principe wordt deze binnen 10 werkdagen geleverd. Wacht je hier langer op? Neem dan even contact op met onze klantenservice om de status op te vragen.

Met betrekking tot je WhatsApp (abonnement) kan ik niet precies aangeven waarom deze verloopt. Het kan zijn dat je een jaarabonnement hebt en deze weer dient te verlengen. Kijk hiervoor even bij je instellingen.

Welke code/verlenging bedoel je precies?
Debbie23
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,

Ik heb vandaag uw simcard mogen ontvangen, waarvoor mijn dank.
Echter denk ik niet dat dit de goede is voor mijn tablet.
Ik zou u graag een plaatje willen laten zien van hetgeen wat er op de tablet staat, echter lukt het mij niet om een foto toe te voegen, dus ik vertel u maar het typenummer:
Empire Electronix Model M785.. Op het plaatje lijkt het wel om een geheugenkaart te gaan, ipv een SIM
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Met vr.gr. Debbie van der Zwaan
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Als het echt om die tablet gaat, moet ik je teleurstellen.
Dat is een wifi tablet waarbij het geheugen uitgebreid kan worden met een microSD kaart, meer niet.
Je kan er geen simkaart in doen waardoor je mobiel internet kan ontvangen, je blijft afhankelijk van wifi.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic