Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Ik gebruik mijn telefoon vooral op het werk nu blijkt dat alles werd afgesloten inclusief mijn internet ik kreeg dit sms te laat binnen aangezien ikzelf in het buitenland zat en mij telefoon op het we...

Sony Xperia Z2 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik ben al 3 jaar een klant van jullie en zou dit graag willen blijven. Op 17 maart aanstaande loopt mijn abonnement af en zou ik graag een nieuwe willen bestellen + telefoon. Nu zie ik...

4G iphone5 in Assen Alleen-lezen Onopgelost

Geachte vodafone,Komt er binnenkort nog een mogelijkheid om 4G verbinding met de iphone5 in Assen te krijgen?Trouwens op dit moment zou ik al een beetje blij zijn als ik überhaupt zou kunnen bellen. M...

3g en h+ ipv 4g Alleen-lezen Opgelost

Goede avond, Ik heb sinds gisteren een note 3 met zakelijk red abbon ipv ondernemersbundel of hoe die ook heette. Ik heb nieuwe simkaart ingevoerd en aangemeld in mijn vodafone.Alles werkt maar ik zie...

Prepaid Internet Alleen-lezen Onopgelost

Hi, op https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/internet-dagtarief.shtml staat er dat het tarief van EUR 1 per dag (100 MB) geldig is tot Jan 2014. Het is nu al Maart 2014. Wat is het nieuwe prepai...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen