Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,730Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Geen Internet via 3G meer sinds gisteren. Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren is er voor ons geen mogelijkheid meer om te Internetten op de telefoon via het 3 G netwerk van Vodafone.Helaas worden eerdere meldingen hierover niet beantwoord dus vandaar dit bericht....

Simkaart niet geprovisioneerd Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag nieuw toestel ontvangen met nieuwe sim voor de Iphone5S, echter melding dat simkaart niet geprovisioneerd is. hoe kan dit opgelost worden. Klantenservice is niet bereikbaar op dit tijdstip .

Slecht 3G bereik Stedum Alleen-lezen Onopgelost

Mooi dat jullie al bezig zijn 4G uit te rollen, zou je eerst niet zorgen dat je een landelijke gprs of 3 g dekking krijgt? Op dit moment heeft in mijn woonplaats Vodafone geen dekking geen gprs of 3 g...

samsung galaxy s plus - apps vallen uit Alleen-lezen Onopgelost

Tja mijn apps vallen willekeurig uit. Bij invoer of scrollen. Vaak bij openen van verberg screen.Het ergste is dit in de browser vooral wanneer je iets op een site zet. Ik ben dat dan helemaal kwijt. ...

problemen met de s4 Alleen-lezen Onopgelost

hallo,ik heb afgelopen dinsdag een nieuwe update op me telefoon gezet sindsdien loopt me telefoon leeg kan met 100% nog maar 3 a 4 a 5 uurtjes doen daarvoor gemiddeld 12 uur ook loopt me telefoon vast...

Pincode geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb nog maar 1 poging om mijn pincode in te voeren en ben deze helaas kwijt.Ook weet ik de pukcode niet meer van de prepaid kaart van Vodafone.. Zou iemand mij kunnen helpen? Groetj...

Galaxy Note 3 herkent MP3's en foto's ineens niet meer. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds een week heb ik de Note 3 in mijn bezit maar er is iets vreemds mee.Ik zet er foto's en mp3's op maar na enige tijd kan hij die niets meer laten zien of afspelen. Hij herkent dan de bestan...

nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Ik wil graag een vodafone scherp Large abonnement met nanosim aanvragen, maar kom bij site niet verder dan het scherm waarbij je aan dient te geven watvoor een simkaart je wilt hebben ...

Simkaart knippen voor I phone 4 en een duokaart aanvragen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon heeft een nieuwe I phone 5 en nu wil ik zijn I phone 4 gaan gebruiken. Kan ik de simkaart op maat laten knippen in een Vodafone winkel ?En waar kan ik een duo kaart aan vragen ?

Kan niet bellen sinds 2 jan 2014 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in december mijn contract overgezet naar een Red Super en op 2 jan mijn 2e simcard geactiveerd en kan nu niet meer bellen met Iphone5 waar de originele simcard in zit. Is er soms een storing in...

mail Alleen-lezen Opgelost

ik heb vandaag update gehad van samsung s3 was firmwave of zo iets alles werkt maar kan me email niet instellen geeft iedere keer verificatie mislukt nooit geen problemen gehad wie kan me helpen aub

huawei ascend g700 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een nieuwe,tel,huawei,ascend g700 maar kan,geen,instellingen,van vodafone selecteren omdat ze deze tel niet in bestand,hebben,wat nu bij mijn opstart,s herm staat,ook Vodafone geen servic...

BlackBerry 10 My Vodafonde app Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Ik ben al een tijdje aan het wachten op de My Vodafone app voor mijn BlackBerry Z10 die loopt op het BlackBerry 10 besturingssysteem. Kan ik deze binnenkort verwachten?Hartelijk bedankt...

1ste Bestelling een DOA en 2de Bestelling adres bestaat niet? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Bij mijn eerste bestelling had ik een DOA die ook netjes is afgehandeld. Ik heb toen een tweede bestelling gedaan en bij PostNL kijk ik naar de status en er staat adres bestaat niet. D...

Nieuwe Red Abonnementen (Zakelijk) Alleen-lezen Onopgelost

Hoi  Weet iemand waarom de nieuwe zakelijke red abonnementen weer achterblijven met data tov consumenten?

Waterschade en geen verzekering Alleen-lezen Onopgelost

hooi!Ik heb mijn samsung galaxy s4 mini in de wc laten vallen, hij doet het niet meer en dus waterschade.Ik ben al 4 dagen aan het rond bellen naar vodafone en ben ook al langs een vodafone winkel gew...

Opwaarderen via android app mislukt ! Alleen-lezen Onopgelost

Opgewaardeerd via de app op mijn telefoon, via IDEAL betaald, betaling gelukt maar geen tegoed bijgeschreven... Hoe kan ik hier wat aan doen, heb screenshots van de betaling gemaakt.. geld is wel afge...

Geen sms bij aanvraag aanmaken My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een nieuwe telefoon, Huawei Ascend G510, en als ik een nieuw My Vodafone wil aanmaken dan wordt er gezegd: u krijgt een sms met daarin een tijdelijke code. Maar ik krijg helemaal geen sms. Wie ...

Unlimited Internet 2 Months ????? Alleen-lezen Onopgelost

ik zit net mijn tegoed en verbruik te bekijken en opeens zie ik naast mijn standaard 1 gig en 1 gig extra dit in mijn overzicht staan: Unlimited Internet 2 Months, ik weet nieteens dat ik dit heb geac...

samsung s3 firmware Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Kort geleden vertelde mijn schoonzusje dat zij een firmware update heeft gehad op haar Samsung s3.Waarop mijn vriend reageerde dat hij op zijn s4 ook die update heeft gehad.Helaas heb ik deze up...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen