liertje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

leesbevestiging sms iPhone4

Beste allemaal,
 
Kan je een leesbevestiging krijgen op je iPhone 4 (met een vodafone abonnement)?!?
 
Thx voor de antwoorden alvast!!
4 Reacties 4
BadabingNL

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Leesbevestiging? Geen ontvangst bevestiging? Want dat lijkt mij erg moeilijk allemaal voor mobieltjes. Op email kan het wel, maar dat werkt alleen als de ontvanger van het mailtje 'eerlijk' is.
 
Maar er is volgens mij een app in ontwikkeling.iMessage dacht ik.
 
Vond dit wel? http://www.iphoneclub.nl/3161/tip-ontvangstbevestiging-bij-sms-berichten-vragen/
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Klopt niet helemaal BadabingNL, maar heb je toch een kudo gegeven voor de link 😉 De nieuwe iOS laad het toe om het leesbewijs te activeren. Dit kun je doen via de onderstaand instructie.

- Instellingen> Berichten> Stuur leesbewijzen activeren.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
PatrickJa schreef:
Klopt niet helemaal BadabingNL, maar heb je toch een kudo gegeven voor de link 😉 De nieuwe iOS laad het toe om het leesbewijs te activeren. Dit kun je doen via de onderstaand instructie.
 
- Instellingen> Berichten> Stuur leesbewijzen activeren.
Waarbij voor de duidelijkheid toch nog even de melding dat deze instelling er voor zorgt dat jij degene bent die de leesbevestiging verstuurt. Wil jij dit juist ongekeerd hebben, dus wil jij een leesbevestiging ontvangen van iemand waar jij iets aan stuurt, dan moet de andere kant zo'n instelling actief hebben, anders ontvang jij nog niets.
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Door een onduidelijke vraagstelling wordt het weer speculeren wat er bedoeld wordt.:D
Helaas werkt de tip van BadabingNL niet bij Vodafone. 😞 De vraag gaat over SMS, dat is m.i. iets anders dan iMessage. De functie "Delivery Report" wordt door de iPhone niet ondersteund. 
 
PatrickJa schreef:
Klopt niet helemaal BadabingNL, maar heb je toch een kudo gegeven voor de link 😉 De nieuwe iOS laad het toe om het leesbewijs te activeren. Dit kun je doen via de onderstaand instructie.
 
- Instellingen> Berichten> Stuur leesbewijzen activeren.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic