Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,323Oplossingen
  • 1,790Discussies
  • 84.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

SD card probleem Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een probleem met me SD card. Ik heb hem net geformateerd en nieuwe liedjes opgezet maar als ik hem weer in me mobiel doe staat er "SD kaart kan veilig worden verwijderd". Haal ik hem er ...

Levering bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Wie heeft er onlangs zijn of haar abbo verlengd?Ik heb dit afgelopen zaterdag gedaan, maar amper reactie gekregen qua levering toestel.Wel heb ik vrij snel een email gekregen dat mn abbo verlengd is, ...

Nieuw: Samsung Galaxy Tab2 Alleen-lezen Onopgelost

De Samsung Galaxy Tab 2 (10.1”) (P5100) is een grotere variantvan de Galaxy Tab 2 (7”) (P3100).De Galaxy Tab 2 (10.1) is vrijwel identiek aan zijn kleinere broer enis slechts 10,5 mm dun en draait op ...

Nieuw: Samsung Galaxy SIII met Sensation Alleen-lezen Onopgelost

HighlightsDe Samsung Galaxy S3 (SIII, i9300) is de opvolger van deSamsung galaxy S II en is op 3 mei 2012 officieelaangekondigd in Londen.Deze Android 4.0-smartphone beschikt over een 4,8-inchHD Super...

Mobile broadband usb Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, We hebben een Huawei K3806 usb stick aangeschaft, en ik heb een windows 7 PC (64 bit). Voordien stond er ook al oudere software van vodafoon op. We hebben de software/ drivers verwijderd en alles...

SIM-kaart berichten Alleen-lezen Opgelost

Hoi,, Mijn SMS berichten worden nu op mijn telefoon opgeslagen maar ik wil deze naar de SIMkaart hebben.Ook krijg ik regelmatig een melding dat het SMS geheugen vol is en dat inkomende berichten gewei...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen