Thijs1911

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

laatste kosten zijn 0,00

ik krijg iedere dag een aantal smsjes van Vodafone waarin staat ''de kosten van je laatste transactie zijn 0,00 euro''
ik ben er achter gekomen dat er iedere keer 0,001 cent vanaf gaat want na 10 smsjes is er 1 cent van mijn beltegoed af. weet iemand hoe dit komt?
https://photos.app.goo.gl/gSto3gU0ICIVdPU52
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Thijs1911,

Ik zie inderdaad dat je best een hoop smsjes ontvangt! Volgens mij gaat er even iets mis, de server heeft wellicht geen bevestiging terug gekregen of je de sms inderdaad hebt ontvangen, zo kan het zijn dat je continu dezelfde smsjes ontvangt.

Als je even contact opneemt met de klantenservice dan kan eventueel een case naar de technische afdeling worden verstuurd. Dan pakt men daar je probleem verder op.

Nog een fijne avond.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Thijs1911, ervaar je dit nog steeds? Heb je je simkaart al eens uit je toestel gehaald voor min. 2 minuten? Dat kan wellicht een oplossing bieden. We horen het graag van je.
Thijs1911
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb het geprobeerd maar toen ik mijn sim er weer in deed kreeg ik gelijk 2 sms'jes
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Thijs1911,

Kunnen wij je nog ondersteunen :)? Of is het probleem opgelost via de klantenservice of was het opeens verdwenen? Bij geen reactie zal binnenkort het topic worden gesloten, reageren is dan niet meer mogelijk.

Let us know!
Vriendelijke groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic