Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,015Oplossingen
  • 1,353Discussies
  • 73.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Niet aangemeld bij netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds gister Samsung s7. Heb er een nanokaartje bijgekregen. Ik heb die op internet geactiveerd.sinds ik dat heb gedaan doet mijn oude simkaart het niet meer. Dus nam aan dat het gelukt is. Maa...

Montisha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tv anywhere onbeperkt via 4g in binnen en buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort kijk ik via me mobiel tv via "tv anywhere". Ik moet zeggen dat dit er goed werkt en snel. Ik wil een idee naar buiten brengen waar denk ik veel mensen gebruik van zouden kunnen gaan maken.Z...

Werkzaamheden systemen op 16 en 17 juli Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/zpcviKomend weekend, zaterdag 16 juli vanaf 20.00 uur tot en met zondag 17 juli 10.00 uur, zijn er werkzaamheden aan onze systemen. Gedurende deze tijdsperiode kun je geen gebruik ma...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 343 Likes

Problemen met het mobiele netwerk in regio Hellevoetsluis Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment kun je overlast ervaren op ons mobiele netwerk in de regio Hellevoetsluis. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd bes...

Rowie door Raadgever
  • 197 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 20 Likes

Slecht tot matig bereik in rotterdam .. Alleen-lezen Opgelost

Of ik nu binnen of buiten sta .. mijn bereik geeft maar 2 streepjes en 4g doet niks !!Wat is er aan de hand ?

Lex1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1GB BloX ineens weg? Alleen-lezen Opgelost

Ik had 5 juli een 1GB BloX geactiveerd, en een paar minuten geleden de 4G bundel. Ik schakelde even over naar mobiel internet om te kijken, en plotseling wordt er een euro afgeschreven van m'n beltego...

Y4kuzi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Prepaid bellen in USA Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik vertrek binnenkort op vakantie naar Amerika.Nu heb ik al zo'n 10 jaar Vodafone prepaid. Bevalt verder prima.Als ik een sms stuur vanaf hier over tarief Amerika krijg ik te horen dat ik überh...

Kopie contract mail Alleen-lezen Onopgelost

Doodziek word ik ervn.Mijn vrouw heeft abbonnement verlengd is het bestand wat ze via mail heeft gehad beschadigd.Hoeveel moeite ik moet doen om een nieuwe kopie te krijgen.

Edjuh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummer portering tijdens reis in Engeland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nummerbehoud aangevraagd van hema prepaid naar Vodafone prepaid. Het wordt op 15 juli gedaan. Ik ben in Engeland die dag. Klantenservice geet aan dat het geen probleem is als ik in het buit...

Mkaram door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Samsung Gear VR voor de Note 4 Alleen-lezen Onopgelost

Heeft iemand enig idee waar je nog de Gear VR bril kan kopen voor de Note 4?Of misschien heb je er één liggen waar je van af wilt?

noepie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android 6 Marshmallow Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een Z2 die nog draait op Android 5.0.2.Ondertussen is er Android 6 met ook alweer 1 of 2 updates.Zelfs vóór de overgang naar Android 6 was er nog een update voor Android 5, maar ook die h...

Ansfelden door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fantastisch friday Alleen-lezen Onopgelost

Heerlijk om gratis te bellen óf int hoef eigenlijk maar een 1 a 2 keer in de maand op te waarderen

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Herkennen van een doorgeschakelde oproep Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil graag weten hoe ik op mijn Galaxy s6 kan zien dat ik een doorgeschakelde oproep ontvang! mijn zakelijke telefoon wordt in de avond uren doorgeschakeld maar ik kan niet zien of ik op het ...

Werkzaamheden 4G op 18 juli Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/i5djlIn de nacht van zondag 17 juli op maandag 18 juli tussen 00.00 uur en 02.00 uur, zijn er werkzaamheden het 4G-netwerk. Gedurende deze tijdsperiode kun je mogelijk geen gebruik m...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 343 Likes

Vervolg: wifi modem in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Mijn originele post is gesloten en staat hier:http://forum.vodafone.nl/t5/Archief-2016/WiFi-modem-in-Duitsland/td-p/265230 Intussen ben ik in Duitsland geweest, met een TP-Link modem met het Nederland...

JoostV1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hypocriet aanbod verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren ontvingen wij een aanbod van Vodafone om het abonnement te verlengen. Dat was geen toeval. Het toeval was juist dat wij voor het eerst op my vodafone keken naar ons belgedrag. De maandprijs i...

niekie1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android systeem trekt batterij leeg Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar maanden is de batterij van mijn nieuwe telefoon (jan 2016) erg snel leeg. Heb al gekeken of de batterij bol staat, maar dit is niet het geval. Heb al contact gehad met de klantenservice...

Lkoster door Liefhebber
  • 98 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 24 Likes

4g als een slak Alleen-lezen Onopgelost

Hoe is het mogelijk dat ik met voor een 4g geschikt mobiel modem in een "3e wereld" land als Indonesïe een snelle download verbinding heb en hier in Nederland met een prepaidkaart van Vodafone en 4g b...

opabali door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet bundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een internetbundel die tot vorige maand automatisch opgewaardeerd wordt . Door omstandigheden lukte dit niet en heb ik dmv de app een andere internetbundel afgesloten . Nu keek ik net bij mijn ...

Emailadres bevestiging inloggen My Vodafone klopt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag inloggen op My Vodafone maar ik krijg maar geen email.. Nu zag ik dat achter t emailadres n punt staat dus wellicht is dat t probleem... Hoe kan ik dit verhelpen? Opnieuw registreren gaat...

Kimlohuis door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen