Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Anoniem gebeld door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik word de afgelopen 3 dagen gebeld met een anoniem nummer, ik heb niet opgenomen, in het voicemail bericht hoorde ik ze zeggen: Goedemiddag met Vodafone en er werd weer opgehangen. Mijn vraag is: Bel...

gganisha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oude SIMkaart opnieuw activeren Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vodafone abonnement sindes oktober 2014. De eerste SIM kaart was een gewone sim (SIM 1) en deze was vervangen met een tweede nano SIM kaart (SIM 2) in verband met aanschaf van een ander toe...

Lamido door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bkr registratie bij nieuw abbo Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Recentelijk heeft het kabinet besloten dat telefoon abonnementen waarbij je een "korting" krijgt op je toestel geregistreerd wordt bij BKR. Bij een simonly is dit niet het geval. Nu is he...

skippie door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Storing Prepaid Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/rxkxuEr zijn op dit moment problemen met onze Prepaid diensten waardoor klanten hinder kunnen ondervinden. De volgende Prepaid diensten werken niet of gedeeltelijk: - Het aansluiten ...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Je nieuwe My Vodafone account Alleen-lezen Onopgelost

Alle klanten die een abonnement hebben gaan over naar een nieuwe versie van My Vodafone (app). Om je een handje te helpen vonden wij het een goed idee om een handleiding voor jullie te maken, zodat je...

Annabelle door Oud Community Moderator
  • 1846 Topics
  • 148 Oplossingen
  • 119 Likes

Bellen naar Europese nummers met nieuwe RED abo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb afgelopen week (dus na 21-11-2016) mijn abo verlengt (RED, 5GB, onbeperkt bellen en sms).Nu krijg ik bij dit abo 40 minuten bellen naar Europa. In de voorwaarden staat dat dit is om vanu...

opaulzen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbo in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Klopt het dat ik nu gewoon als nederlander maar gehuisvest in belgie met belgische bankrekening wel een abbo kan afsluiten bij vodafone met toestel? Ik ben nog erg vaak in nederland maar heb geen huis...

Japy91 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overlast door onbekend nummer Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Sinds 7 november word ik dagelijks/meerdere malen per dag gebeld door een 'Privé-nummer'.Dit is op verschillende tijden, maar altijd gaat de telefoon 3,5x over. Als ik opneem dan wordt...

Chantal78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

One net Express voor ZZP-er?! Alleen-lezen Onopgelost

Wij hebben nu een zakelijk 06-nummer en een vast nummer (076-netnummer) gekoppeld via Vast op Mobiel. Het verbruik is zodanig gedaald dat de huidige abonnementsvorm te hoog is maar als we het abonneme...

fempertje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Goede avond, ik wil mijn abonnement verlengen met een iphone se 16 gb. Wanneer ik dit via my Vodafone probeer dan kan ik daarbij ook het abonnement start 500 selecteren en kom ik op een maandbedrag va...

Extra kosten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb elke maand op de rekening extra kosten 2,80 zijn. Hierdoor moet ik maandelijks 41,81 betalen ipv 39,00 zoals mijn abonnement kost. Wat kan dit zijn?

Vreemd teken Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een s7. Sinds vandaag heb ik een telefoontje met signaal bovenin mijn scherm staan. Deze staat naast de WiFi verbinding. Wat betekend dit icoontjes. Kan er ook weinig over vinden

Aggie82 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Sinds zaterdagochtend of misschien wel eerder niet kunnen bellen of gebeld worden met mijn mobiele telefoon.Er zouden geen storingen ( meer) zijn?

Jannekek door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Houd aub op Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone zouden jullie op willen houden met het stelen van mijn geld?Als ik btg erop zet word er elke dag een euro afgeschreven voor kut internet wat ik nooit gebruik. Ik heb zelfs roaming uitstaan du...

Sh3nk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abbo Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben jarenlang klant geweest bij BEN en ik ben sinds eind November gaan werken in het buitenland. Om die reden heb ik een RED abbo afgesloten bij de heer Sinan Guzel in de vodafone winkel in Leiden....

jbhoog door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten teruggevonden simkaart deblokkeren na 24 uur Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben op moment in het buitenland (in de Filipijnen) en was kort mijn simkaart kwijt. Het leek me verstandig deze zo snel mogelijk te blokkeren om misbruik te voorkomen. Nu heb ik deze gelukkig snel ...

msarris door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe slecht is de administratie van Vodafone? Alleen-lezen Opgelost

Heel erg slecht dus!! Ik had een Thuis abonnement en wou daar mobiel bijnemen, dus ik belde met de klantenservice om dat te regelen, er werden mij toezeggingen gedaan, en ik was tevreden.Echter toen d...

Kwaad door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid Mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Geachte Heer/Mevrouw,Ik heb een vraag over mijn prepaid-kaart. Bijna Elke dag krijg ik een paar berichten rond 14:00 met dat ik te weinig prepaid te goed heb, terwijl ik dan niks met mijn mobiel heb g...

DiaDeem door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone pakt uit! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/wvb6zUpdate:We hebben de 3 winnaars gekozen en via Twitter bekend gemaakt. Klik hier om naar het bericht te gaan. Het kerstseizoen is weer aangebroken; de tijd van gezelligheid, lekk...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Status bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Goeiemiddag Er staan uitgeleverd maarheb nog geen mail ontvangen over een bezorgweek datum Waneer kan ik die verwachten 253259432 bestwl nummer Mvg j.vos

Jeffvos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen