conpom

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

korting bij nieuw abonnement te vroeg gestopt

Mijn vorige abonnement liep tot september 2013, ik mocht dus in mei (4 maanden daarvoor) al een nieuw toestel uitzoeken. Dat heb ik gedaan en het was een abonnement waarbij ik de eerst 6 maanden een korting zou krijgen van 50% en de laatste anderhalf jaar de gewone abonnementsprijs zou betalen. Ik ben ervan uitgegaan dat dit aansluitend op mijn oude abonnement zou plaatsvinden. Dus dat in september de nieuwe abonnementsprijs van kracht zou gaan. In de praktijk is dit anders verlopen. Bij het nakijken van de rekeningen zag ik dat al in augustus de nieuwe abonnementsprijs van start is gegaan en dat ik nu (in november 2013) al de volledige prijs moet betalen. Dit zou dan betekenen dat ik tot september 2015 de volle mep moet betalen en dat ik dus i.p.v. een half jaar maar drie maanden korting krijg..... Wat zie ik over het hoofd??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey conpom,

Welkom op het Forum! Ik kan me voorstellen dat je verlenging een aantal vragen oproept. Heb je al gekeken op http://voda.fo/ne/7jshb? Daar staat namelijk een uitgebreide uitleg hoe dit precies in zijn werk gaat. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het dan even weten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey conpom,

Welkom op het Forum! Ik kan me voorstellen dat je verlenging een aantal vragen oproept. Heb je al gekeken op http://voda.fo/ne/7jshb? Daar staat namelijk een uitgebreide uitleg hoe dit precies in zijn werk gaat. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het dan even weten.
conpom
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord. Ik had die pagina die je aanraadt inderdaad al gelezen maar dan nog is mijn vraag niet beantwoord. Het nieuwe abonnement gaf recht op 6 maanden korting en ik krijg in de praktijk nu dus maar 3 maanden korting. En dat klopt volgens mij niet. :@
groetjes,
Connie
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Connie,

Dit is de manier waarop het werkt. Je kiest ervoor om je abonnement vóór je einddatum te verlengen. Dit is geen must. Als je dit doet gaat het nieuwe abonnement alsvast in, zodat je gebruik kunt gaan maken van je nieuwe toestel. De nieuwe contractsduur komt achter de oude aan. Uiteraard kun je, als je contractsduur er weer bijna op zit, opnieuw 4 maanden voor einddatum verlengen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic